یادنامه مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن برای مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی

روزبه ظهیری در پی در گذشت مدیرعامل فقید بانک مسکن با انتشار پیامی، این ضایعه را به خانواده بزرگ بانکی کشور، به‌ویژه کارکنان بانک مسکن تسلیت گفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی خدمتگذار 58 ساله شبکه بانکی کشور که ۳۶ سال در این عرصه و به شکل ویژه برای نظام تامین مالی مسکن ایران فعالیت کرد، بامداد هفتم اردیبهشت ماه در اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.
روزبه ظهیری‌هاشمی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در پیامی به همین مناسبت، مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی را خدمتگذاری دلسوز و متعهد توصیف کرده که باعث می شود این مدیر خدوم همواره در اذهان، چهره ماندگار تلقی شود.
پس از درگذشت این مرحوم، مدیران ارشد و میانی در سطح کشور به ویژه شبکه بانکی تسلیت خود را ابراز کردند و برای بازماندگان صبر مسئلت کردند.
دکتر «روزبه ظهیری‌ هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در پی درگذشت مرحوم «ابوالقاسم رحیمی‌انارکی» مدیرعامل فقید بانک مسکن، با انتشار پیام تسلیت، این ضایعه جانکاه را به جامعه بزرگ بانکی کشور، به‌ ویژه کارکنان بانک مسکن و خانواده ایشان تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است: «انسانیت، شرافت، صداقت، تعهد و دلسوزی واژگانی نیستند که با مرگ از بین بروند، این‌ها ارزش‌هایی هستند که برای عده‌ای هرچند قلیل، یک باور هستند؛ باورهایی که به منش و بینش تبدیل می‌شوند و در این‌صورت آن فرد را همیشه ماندگار خواهد ساخت. جناب آقای ابوالقاسم رحیمی‌انارکی! منش و بینش والای شما همچون عمارتی سترگ همواره در اذهان ماندگار خواهد ماند.

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز / مرده آن است که نامش به نکویی نبرند



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000