نادر قاسمی عضو هیأت مدیره و سرپرست جدید بانک مسکن:

راه بانک مسکن در مسیر جهش تولید ادامه پیدا می کند

راه بانک مسکن در مسیر کمک و پشتیبانی و حمایت از جهش تولید مسکن و همین طور رونق این بخش با تمام توان مجموعه ی بانک ادامه پیدا می کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در پی درگذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل فقید بانک مسکن، دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی نادر قاسمی عضو هیأت مدیره این بانک را به عنوان سرپرست بانک مسکن منصوب کرد.

نادر قاسمی یکی از قدیمی ترین مدیران و اعضای خانواده ی بزرگ بانک مسکن است که در سال های اخیر در هیأت مدیره این بانک مسوولیت کمک به نظام تامین مالی مسکن را بر عهده داشته است.

قاسمی همچون مرحوم رحیمی انارکی با بیش از 30 سال سابقه خدمت در بانک مسکن فعالیت خود را از مراحل پایین مسوولیت در بانک آغاز کرد و به تدریج با انعکاس و ثبت توانایی های خود در این حوزه توانست مراحل رشد و ارتقا بیشتر مسوولیت را تجربه کند.

سرپرست جدید بانک مسکن روز گذشته درباره ی حکم خود به خبرنگار هیبنا گفت: اواخر سال گذشته و اوایل امسال به واسطه مسوولیتم در هیأت مدیره بانک مسکن، از نزدیک با دغدغه ها و تاکیدهای مرحوم رحیمی انارکی بابت کمک بانک مسکن به جهش تولید و نجات مسکن از رکود در جریان بودم و به خوبی نسبت به اهمیت سیاست های اعتباری سال 99 بانک مسکن اشراف دارم. مجموعه هیأت مدیره بانک مسکن در سال جدید به پیروی از مدیرعامل فقید،مرحوم رحیمی مصمم است همه اختیارات ، ابزارها و سیاست های قابل اجرا در نظام تامین مالی مسکن را در جهت پویاسازی و سرمایه گذاری ساختمانی به کار ببندد.

وی در ادامه اظهار داشت: من نیز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ بانک مسکن حساسیت ها و اهمیت مسوولیت جدیدی که وزیر اقتصادی بر عهده ام قرار داده است را به خوبی درک می کنم و تلاشم این خواهد بود همچنان نقش اصلی بانک مسکن در حوزه تامین بانکی بخش مسکن و ساختمان را هرچه بهتر و پررنگ تر از سال های گذشته ایفا و محقق کنم و آرمانهای مرحوم رحیمی انارکی را به کمک مدیران و کارکنان به نتیجه برسانیم.

نادر قاسمی عضو هیأت مدیره و سرپرست جدید بانک مسکن در ادامه گفتگو با خبرنگار هیبنا تصریح کرد:هیات مدیره بانک،مدیران ارشد،مدیران و تمامی کارکنان صدیق و پرتلاش بانک کما فی سابق تمام توان خود را درجهت تحقق منویات مرحوم رحیمی انارکی ، در تامین مسکن مردم عزیز کشور بکار می گیرند و با عنایت به خواست آن فقید سعید لحظه ای از خدمت گزاری به بخش مسکن و مردم کشور درنگ نمی کنندو همچون 81 سال گذشته در این راه تلاش و جهاد می نمایند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000