مدیر شعب استان در ملاقات با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان:

اشتغال زایی و کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم با رونق در صنعت ساختمان

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری و هیأت همراه با مدیر شعب استان به منظور هم افزایی و تحکیم روابط ملاقات کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای جلسه محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه ، از همکاری و تعامل دوسویه سازمان نظام مهندسی با بانک مسکن در سال گذشته قدردانی کرد. ربانی یکتا با اشاره به رسالت بانک مسکن در راستای ایجاد سرپناه برای مردم و اهمیت رونق تولید مسکن برای اقشار نیازمند جامعه بر تأثیر رونق صنعت ساختمان در اشتغال زایی و کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم تأکید کرد.

در ادامه جلسه دکتر کوهی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ضمن ابراز تأسف برای درگذشت مدیر عامل فقید بانک مسکن، یاد و خاطره مرحوم رحیمی انارکی را گرامی داشت، دکتر کوهی مطالب خود را با ابراز رضایت از خدمات بانک مسکن در سال گذشته به مجموعه سازمان نظام مهندسی استان به ویژه همکاران شعبه مرکزی شهرکرد ادامه داد، وی خاطر نشان کرد: با توجه به تخصصی بودن بانک مکسن در حوزه ساختمان و مسکن و همچنین سیاستهای کلان این بانک در جهت حمایت از رونق ساخت و ساز در کشور ، این سازمان را ترغیب به همکاری و فعالیت بیشتر با بانک مسکن می نماید.

در ادامه مدیر شعب استان با اشاره به سیاست های اعتباری بانک مسکن در اعطای تسهیلات به مجتمع سازان و انبوه سازان، از آن به عنوان فرصت طلایی جهت حرکت در مسیر پویایی بیشتر ساخت و ساز در استان یاد کرد. وی افزود: حمایت سازمان نظام مهندسی از بانک مسکن در معرفی هرچه بهتر خدمات بانک مسکن به مهندسین ، انبوه سازان و سایر فعالین ساخت و ساز در استان در شرایط کنونی اقتصادی کشور ضروری می باشد.

دکتر کوهی از تمایل آن مجموعه جهت افزایش تعامل و گسترش دامنه همکاری ها در سال جدید با بانک مسکن خبر داد، وی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری منابع بیشتری از سازمان نظام مهندسی را در بانک مسکن متمرکز کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000