مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد

ثبت‌نام بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان استان یزد در طرح اقدام ملی مسکن

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن همزمان با سراسر کشور در سه ماهه آخر سال گذشته آغاز و با عزم جدی، این طرح مهم نیز در استان یزد شتاب خواهد گرفت .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا یادگاری، در خصوص تعداد ثبت‌نام کنندگان در دو مرحله ثبت نامی طرح مسکن اقدام ملی در استان، گفت: تعداد ثبت‌نام کنندگان طرح مسکن ملی در استان یزد، ۱۶ هزار و ۶۰۷ نفر بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه در مرحله اول هزار نفر در شهر یزد ثبت‌نام کردند، که در بررسی اولیه از این تعداد ۶۰۰ نفر واجد شرایط بودند، افزود: در مرحله دوم ۱۴ هزار و ۵۲ نفر در سطح استان ثبت‌نام کردند که ۱۰ هزار و ۲۴۶ نفر آن مربوط به شهر یزد بودند که در حال پالایش هستند.

وی به جانمایی‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر یزد اشاره و خاطرنشان کرد: بلوار شهید نواب صفوی ، آزادشهر، بلوار آیت الله مدرس، اراضی پشت صدا و سیما از جمله مکان‌هایی است که برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی در شهر یزد در نظر گرفته شده است.

یادگاری مدت زمان ساخت و تحویل مسکن طرح اقدام ملی را دو سال عنوان کرد و اظهار داشت: متولی ساخت و ساز و پالایش متقاضیان به جز شهر یزد بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در خصوص اینکه آیا مرحله سوم ثبت‌نام مسکن ملی وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: با توجه به اینکه ثبت نام مرحله دوم بدون ظرفیت محدود و بصورت آزاد انجام پذیرفته، در صورت تصمیم وزارت راه و شهرسازی مرحله بعدی ثبت‌نام هم برای افراد امکان پذیر خواهد بود.

وی اذعان کرد: برای متقاضیانی که در مرحله دوم از طریق شماره پیامک اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام کردند طی ماه های آینده امکان بارگیری اطلاعات در سامانه مهیا می‌شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000