مدیرشعب اردبیل:

تمام تلاش خود را جهت تحقق اهداف نظام بانکی دراستان بکار می بریم

ابوالفضل کوهی فرد، مدیر شعب استان اردبیل به همراه اکبر صفاری معاون مدیر شعب در دیدار با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی عملکرد بانک مسکن را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ابتدا مدیر شعب اردبیل با تبریک انتصاب آقای نوروزی به سمت مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ضمن ارائه آمار و عملکرد بانک مسکن را در پرداخت تسهیلات توضیح داد و در ادامه گفت بانک مسکن در همه حال برنامه ها و طرح های خوبی برای خانه دار شدن اقشار مختلف مردم دارد و تسهیلات موصوف نیز ضمن تحقق این هدف باعث اشتغال زایی در استان نیز می شود.
مدیر شعب اردبیل در ادامه با اشاره به تسهیلات پرداخت شده توسط بانک مسکن گفت: بانک مسکن توانسته است تعداد62 هزارواحد تسهیلات از محل مسکن مهر پرداخت نماید و همه به این مساله اذعان داریم که در استان کار بزرگی انجام گرفته است اگر تسهیلات مسکن مهر با این همه عظمت و با تلاش شبانه روزی همکاران بانک مسکن پرداخت نمی شد الان مشکل کمبود مسکن از وضع کنونی بسیار حادتر بود ضمن اینکه کماکان دربخش پرداخت تسهیلات آماده ایم تا با تمام توان بتوانیم در خدمت همشهریان وهم استانیهای عزیزمان باشیم و این افتخار بزرگی برای ماست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به حول و قوه الهی با پرداخت حدود یک چهارم تسهیلات استان که بالغ بر 29هزارمیلیارد است بیشترین تسهیلات را در بین شبکه بانکی پرداخت نمودیم و سهم به سزایی در اشتغالزایی نیروی کار استان داشته ایم و شایسته است که با همکاری همه نهاد های مرتبط بتوانیم مطالبات بانک را به حیطه وصول درآورده و دوباره در چرخه اشتغال استان عزیزمان وارد کنیم و با پرداخت تسهیلات مجدد به همشهریان و هم استانیهای عزیزمان موجب رونق اقتصادی شویم. و باید در نظر داشه باشیم مسئولیتی که در دست داریم امانتی است که به ما سپرده شده و لازم است تا در هرکجا و در هرپستی هستیم به مردم خدمت کنیم و عملکرد تک تک همکاران بانک مسکن نمودی از این خدمت بی منت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مطالبات بانکی گفت سعی کردیم تا با مدیریت پرداخت تسهیلات در مناطق مختلف استان و اعتبارسنجی دقیق مطالبات را کنترل نماییم.

علیرضا نوروزی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین بانک مسکن استان گفت جذب اعتبارات استانی گردش مالی وجوهات استان اثر فزاینده دارد و لذا می تواند باعث بستری برای رشد اقتصادی استان شود .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000