هدفگذاری تولید ۹۹ بازوی ساخت و ساز بانک مسکن

گروه شرکت سرمایه گذاری مسکن برای سال مالی 99 تولید بالغ بر 261 هزار مترمربع پروژه با اولویت پروژه های مسکونی و میان درآمدی را هدفگذاری کرده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بازوی اجرایی در حوزه ساخت و ساز بانک مسکن طی سال های اخیر نقش پر رنگ تری در حوزه ساخت پروژه های مسکونی میان درآمدی داشته است.

حجم پروژه های تعریف شده گروه سرمایه گذاری مسکن و شرکت های تابعه در سال مالی 97 فقط 350 واحد بود امادر سال 98 عملیات اجرایی 2700 واحد مسکونی آغاز شد. این آمار نشان می دهد حجم پروژه های این شرکت در سال گذشته با رشد 9 برابری در بازه زمانی یکسال همراه بوه است.

در همین زمینه بر اساس گزارشات مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام گروه، برای تقویت وضعیت تولید شرکت‌ها در سال 99، و پس از لحاظ کردن شرایط واقعی پروژه‌های موجود با جایگزینی پروژه‌های جدید و تمرکز بر تولید در آن‌ها، هدف‌گذاری تولید دقیق شده و با تمرکز بر قابلیت تحقق آن معادل 261 هزار و 644 مترمربع تعیین شده است.

در این برنامه، تمرکز تولید بر پروژه‌های جدید بوده و پیشرفت پروژه‌های قدیمی متناسب با سوابق تولید در آن‌ها در نظر گرفته شده است.

اما علاوه بر «توسعه کمی»، یکی از اهداف و رویکردهای گروه سرمایه گذاری مسکن برای سال جاری «توسعه کیفی» محصولات است که با همین رویکرد، توسعه کیفی منطبق بر یک برنامه ریزی هدفمند در دستور کار قرار گرفته است و بخش قابل توجهی از اهداف در زمینه افزایش بهره وری از طریق اصلاح ساختارها و بهبود فرایندها آغاز شده است.

یکی دیگر از اقدامات و برنامه های گروه سرمایه گذاری مسکن در سال جاری در جهت توسعه کیفی محصولات، صدور گواهی تضمین کیفیت برای پروژه های مسکونی است، به این ترتیب که برای پروژه های گروه ،ضمانت نامه کیفیت صادر می شود که برای نخستین بار این طرح در قالب پروژه های انبوه سازی قرار است اجرایی شود.

در عین حال گروه سرمایه گذاری مسکن با رشد سود تلفیقی مواجه بوده است، به لحاظ تلفیقی در سال مالی 98 تقریبا سود تلفیقی شرکت دو برابر افزایش پیدا کرد و از حدود 42 میلیارد تومان در سال 97 به 100 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000