بررسی طرح دو پروژه جدید گروه سرمایه گذاری در کمیته معماری گروه

طرح های معماری ارایه شده برای پروژه‌های «پردیس» رشت و «لاله» زنجان در نشست کمیته معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن مورد ارزیابی قرار گرفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، گروه سرمایه گذاری مسکن با هدف اجرای پروژه های با کیفیت و البته دارای توجیه اقتصادی، پیش از اجرا، پروژه ها را در کمیته های تخصصی ذیل گروه که با حضور متخصصان برگزار می شود، مورد بررسی قرار می دهد.

یکی از کمیته های ذیل گروه سرمایه گذاری مسکن، کمیته معماری گروه است که وظیفه آن بررسی کانسپت و طرح های پروژه ها پیش از اجرا است. در همین راستا این کمیته دو پروژه مهم این گروه را در استان های گیلان و زنجان مورد بررسی قرار داده است.

در این جلسه طرح های دو پروژه پردیس رشت و لاله زنجان انتخاب شدند تا مقدمات اجرای این پروژه ها فراهم شود.

در جلسه بررسی کانسپت‌های معماری پروژه پردیس رشت که به ‌صورت ویدیو کنفرانس با مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان برگزار شد، ابتدا شش طرح و ایده ارایه شده از 6 شرکت مشاور طراح برای پروژه «پردیس» رشت مورد بررسی قرار گرفت که پس از ارزیابی و اعلام نظرات کارشناسی، طرح معماری «شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن» در اولویت اول، مشروط بر این‌که در بازه زمانی تعیین شده، طرح معماری را با ضوابط شهرداری منطقه منطبق کند، انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، در صورت عدم موفقیت، یکی از دو طرح ارایه شده در کمیته که با امتیاز برابر در اولویت دوم انتخاب اعضای کمیته قرار گرفتند با صلاح‌دید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان و معاونت فناوری و مدیریت ساخت گروه ادامه فعالیت را بر عهده خواهند داشت.

پروژه مسکونی «پردیس» رشت در زمینی به مساحت هزار و 850 مترمربع در پنج طبقه روی پیلوت در دست طراحی است که زمین این پروژه در مجاورت پروژه 632 واحدی پردیسان رشت واقع شده است.

بررسی طرح معماری پروژه مسکونی لاله زنجان

در ادامه، ارتباط با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد که دو کانسپت معماری برای پروژه مسکونی «لاله» زنجان توسط شرکت مشاور طراح ارایه شده بود که پس از بیان نقطه نظرات حضار، کلیات یکی از طرح های ارایه شده مورد تایید اعضای کمیته قرار گرفت.

بیست‌ و نهمین جلسه کمیته معماری با حضور «ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، مهندس «مروج» معاون توسعه فناوری و ساخت و چند تن از کارشناسان معماری گروه به همراه مهندس «شیخ‌زین‌الدین» عضو هیأت امنای انجمن مفاخر معماری ایران، مهندس «پورکرامتی»، مهندس «فرجامی»، مهندس «سپهری» برگزار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000