مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن خبر داد:

فروریزش ساختمان‌های جدید؛ صفر!

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌گوید: طرحی جدیدی را در دست بررسی داریم که در چند ماه آینده رونمایی خواهد شد و برای اولین بار در کشور می‌خواهیم گارانتی را برای برخی از محصولاتمان ارایه کنیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن به نقل از روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن، روزبه ظهیری‌هاشمی،مدیرعامل ‌اظهار کرد: این طرح را برای برخی از محصولات مان ارایه می‌کنیم. فعلاً درگام نخست می‌خواهیم سازه ساختمان‌ها را گارانتی کنیم.

ظهیری افزود: جزییات این طرح را در زمان رونمایی آن‌خواهیم گفت‌ اما، هدف طرح این است که اطمینان بدهیم ساختمان با وقوع زلزله‌هایی که در آیین‌نامه طراحی شده ایمن است و ریزش اتفاق نخواهد افتاد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن با اشاره به وضعیت زلزله خیزی تهران بیان‌کرد: امیدواریم زلزله‌ای که در رابطه با تهران از آن صحبت می‌شود، هیچ گاه اتفاق نیفتد؛ چون اگر زلزله‌ای حدود 7ریشتری در تهران اتفاق بیفتد، برمبنای آمارها و گزارشاتی که مراکزی مثل ژاپن‌ داده‌اند، متاسفانه خسارت‌های قابل توجهی اتفاق می‌افتد و عمده این خسارت‌ها از محل سازه‌ها و فروریزش سازه‌هاست.

ظهیری تأکید‌کرد:گام اول رامی‌خواهیم با اطمینان برداریم و این گارانتی را به مشتریان بدهیم که ساختمانی که از گروه سرمایه‌گذاری مسکن خرید می‌کنند،این قابلیت را دارد و این گارانتی را بعداً به سایر بخش‌های ساختمان توسعه خواهیم داد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000