رشد ۳۱ درصدی تسهیلات پرداختی

مرتضی ناصری، مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی از تلاش های صورت گرفته توسط کارکنان در راستای تحقق رشد 31 درصدی تسهیلات پرداختی به مردم استان قدردانی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب خراسان شمالی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی بانک مسکن استان در سه ماهه اول سال 99، گفت: در سه ماهه اول سال 99، شعب تحت پوشش این مدیریت مجموعاً تعداد یک هزار و 105 فقره تسهیلات به ارزش 673 میلیارد و 128 میلیون ریال در بخش های مختلف به مردم شریف استان پرداخت کرده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 31 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با تاکید بر فعالیت های تخصصی بانک مسکن در حوزه ساخت، خرید و تعمیرات مسکن، گفت: سهم تسهیلات پرداختی مدیریت خراسان شمالی در بخش مسکن و ساختمان، حدود 92 درصد از کل تسهیلات پرداختی بوده است.

مدیر خراسان شمالی سیاست های اعتباری سال 99 بانک مسکن را در راستای تحقق شعار "جهش تولید" دانست و گفت: تمرکز بانک مسکن در سال 99 حرکت در مسیر تولید و پرداخت تسهیلات مشارکت در ساخت واحد های مسکونی بوده است و در همین راستا شاهد پرداخت 151 فقره تسهیلات به ارزش 169میلیارد و 572 میلیون ریال بوده ایم که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از رشد 137 درصدی برخوردار بوده است.

ایشان افزود: میزان تسهیلات فروش اقساطی ناشی از خرید مسکن نیز بالغ بر 233 فقره به ارزش202 میلیارد و 38 میلیون ریال می باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حدود 45 درصد رشد داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه تسهیلات پرداختی در بخش جعاله مسکن نسبت به سه ماهه اول سال98 ،رشد 67 درصدی داشته است گفت: آمارتسهیلات پرداختی این مدیریت در بخش تعمیرات مسکن ( جعاله) بالغ بر 292 پرونده به مبلغ 117 میلیارد ریال بوده است که حکایت از رشد 67 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

مرتضی ناصری با تمجید از عملکرد کارکنان صف و ستاد این مدیریت، گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا که ارائه خدمات بانکی بسیار دشوار و پر خطر بوده است، رشد 31 درصدی آمار تسهیلات پرداختی در سه ماهه اول سال در این مدیریت، بیانگر عملکرد مطلوب کارکنان بانک مسکن مدیریت خراسان شمالی بوده و قابل تقدیر است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000