تمدید فرصت استثنائی طرح میثاق بانک مسکن

معاون اجرائی مدیریت شعب استان طی نشستی از جزئیات تمدید طرح میثاق ویژه بخشودگی جرائم مطالبات تسهیلات غیر جاری بانک مسکن در حمایت از بدهکاران بانک در ایام شیوع بیماری کرونا خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، معاون اجرائی مدیریت شعب استان البرز طی نشستی از جزئیات تمدید طرح میثاق ،وی‍ژه بخشودگی جرائم مطالبات تسهیلات غیر جاری بانک مسکن در حمایت از بدهکاران بانک در ایام شیوع بیماری کرونا خبر داد.

محسن مهدیزاده معاون اجرائی شعب استان البرز با تشریح جزئیات طرح میثاق در راستای حمایت از بدهکاران بانک گفت: هئیت مدیره بانک مسکن با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی در دوران شیوع بیماری کرونا و در حمایت از بدهکاران بانک،اقدام به تمدیدطرح میثاق و بخشودگی کامل جرائم برای مشتریان دارای اقساط غیر جاری به مدت یک ماه از تاریخ 01/04/1399 تا 31/04/1399 در بند های ذیل کرده است.

1-بخشودگی کامل خالص جرایم تسهیلات به نسبت واریزی نقدی

2-بخشودگی خالص جرایم تسهیلات مشارکت مدنی بخش مسکن همزمان با تقسیط مطالبات

3-تسهیل درضوابط فروش تدریجی درصورت تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری تسهیلات مشارکت مدنی

4-تغییر نام مدیون بدون واریز درصد

در طرح میثاق چنانچه مشتری حقیقی و یا حقوقی که دارای اقساط غیر جاری بوده و نسبت به تسویه نقدی مطالبات معوق خود اقدام کند،می تواند از بخشودگی خالص جرائم تسهیلاتی استفاده نماید. همچنین این مشتریان الزامی به مراجعه حضوری به شعب برای بهره مندی از این بخشودگی را ندارند و می توانند از طریق هر یک از درگاه های اینترنتی بانک مسکن نیز به صورت غیر حضوری نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.این طرح در ازای پرداخت هر میزان از بدهی خود به همان نسبت مشمول بخشودگی خالص جرایم می گردند.

در ادامه محسن مهدیزاده معاون اجرائی شعب استان البرزضمن دعوت از بدهکاران بانک مسکن برای استفاده از مهلت باقیمانده اجرای طرح میثاق تاکید کرد: تمامی بدهکاران الزامی به ارائه درخواست مکتوب به شعب برای بهره مندی از مزایای طرح میثاق نمی باشدو برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 32535522دایره پیگیری وصول مطالبات این بانک در استان البرز تماس حاصل نمایند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000