مدیر شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با ناظر پولی بانک مرکزی در استان:

بر لزوم فرهنگ سازی استفاده مشتریان از بانکداری الکترونیک تاکید کرد

نشستی با حضور ناظر پولی بانک مرکزی در استان، در خصوص ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکها ، برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، در ابتدای این نشست مدیر شعب استان ، محسن ربانی یکتا ضمن عرض خیر مقدم به ناظر پولی استان ، فرارسیدن هفته عفاف و حجاب را گرامی داشت، در ادامه از خدمات ناظر پولی بانک مرکزی در راستای تامین نقدینگی برای شبکه بانکی استان، بر لزوم وجود همکاری و تعامل بیشتر بین همکاران شبکه بانکی برای ارائه خدمات باکیفیت بهتر به مردم عزیز کشور تاکید کرد.

در ادامه مدیر استان خاطرنشان کرد: بانک مسکن به عنوان بانک خدمت رسان به کلیه اقشار جامعه، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری بهتر و گسترده تر به مردم عزیز کشورمان را دارد، وی افزود با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان ، بانک مسکن تمهیدات لازم برای حضور کمتر مشتریان در شعب و امکان انجام غیرحضوری عملیات بانکی، را اتخاذ کرده است. وی با اشاره بر تنوع خدمات درگاه های غیرحضوری بانک مسکن همچون: اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، کیوسک بانک ، خودپرداز و ... از راه اندازی سامانه ثبت آنلاین درخواست تسهیلات مسکن از ابتدای سال جاری در بانک مسکن خبر داد.

ربانی یکتا در ادامه تاکید کرد فرهنگ سازی مناسب و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی و استفاده از ابزار بانکداری الکترونیک یک ضرورت است که می تواند با کاهش مراجعات مشتریان به شبکه بانکی به پیشگیری از بیماری کرونا کمک شایانی کند.

در ادامه این جلسه مهدی اسدی ، ناظر پولی بانک مرکزی در استان ضمن تشکر از خدمات بانک مسکن در راستای همکاری و تعامل مشارکتی و اثربخش با شبکه بانکی استان، از خدمات گسترده بانک مسکن در حوزه ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری به مشتریان تقدیر تشکر کرد ، این مقام مسئول نیز بر لزوم ترغیب مشتریان جهت گرایش بیشتر به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک تاکید کرد ، وی خاطرنشان کرد با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و فرهنگ سازی مناسب می توان در هزینه های چاپ و نشر اسکناس در کشور نیز صرفه جویی کرد ،مهدی اسدی در ادامه افزود: با ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و کاهش تماس مشتریان با اسکناس می توان راه های انتشار ویروس کرونا در جامعه را به حداقل رساند.

در پایان اسدی از آمادگی ناظر پولی استان جهت تسهیل در فرآیند تامین نقدینگی و تامین اسکناس جهت بانکها خبر داد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000