بازدید سرزده ی مدیرعامل بانک مسکن از شعبه مستقل مرکزی

دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، صبح امروز سرزده از شعبه مستقل مرکزی بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن صبح امروز و در اولین هفته کاری به صورت سرزده از شعبه مستقل مرکزی بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

معاون شعبه مستقل مرکزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا در خصوص این بازدید گفت: مدیرعامل بانک مسکن با حضور در شعبه از نزدیک در جریان امور قرار گرفت و پیشنهاداتی ارائه کرد.

دکتر محمود شایان در این بازدید با روسای دوایر مختلف شعبه گفتگو و همچنین در یک محیط دوستانه و دربازدید از دوایر وام و تسهیلات، وصول مطالبات، اعتبارات، خدمات بانکی و دوایر ارزی، سوالاتی را پیرامون وضعیت عملیاتی شعبه از جمله اعتبارات اسنادی بین المللی(ارزی) و اعتبارات داخلی(ریالی) ، وصول مطالبات، وضعیت تسهیلات اعطایی پرسیدند و بر صدور انواع ضمانت نامه بانکی تاکید کردند.

وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در میان همکاران بانکی بر اجرای کامل پروتکل های بهداشتی تاکید می کنم و امیدوارم تمامی همکاران در صحت و سلامت باشند.

دکتر محمود شایان همچنین به ارائه خدمات به مشتریان اشاره و اظهار داشت: تمام تلاش همکاران باید ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز بانکی باشد و در این زمینه کوشا باشند.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان این بازدید از همکاران شعبه درخواست کرد از آخرین اطلاعات و آمار مرتبط با وضعیت شعبه آگاهی داشته و در جریان اطلاعات مربوط به حیطه فعالیت شعبه باشند. لازم به ذکر است بازدید سرزده ی مدیرعامل بانک مسکن باعث خوشحالی همکاران شعبه مستقل مرکزی شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000