حرفه خبرنگاری جزو حرفه های سخت و پرمخاطره می باشد.

نشست صمیمی مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی با خبرنگاران و اصحاب رسانه

مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی، با رعایت پروتکل های بهداشتی، نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه، در محل دفتر کار خود، برگزار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ در این نشست که با حضور مدیرخانه مطبوعات استان وجمعی از خبرنگاران برگزار شد؛ امیر رنجبریان مدیر شعب بانک مسکن استان، ضمن تبریک روز خبرنگار، حرفه خبرنگاری را حرفه ای سخت و پرمخاطره خواند و افزود: خبرنگاران هستند که رابط امین بین مردم و مسوولین بوده و با انتشار اخبار پویا و به موقع و سریع، رشد و شکوفایی جامعه و در نهایت کشور را سبب می شوند بنابراین رسالت خبرنگاران بسیار سنگین بوده و همیشه در خط مقدم رویدادها و رخدادهای سطح جامعه می باشند و از این رو می توان حرفه خبرنگاری را جزو حرفه های سخت و پرمخاطره دانست.

رنجبریان خبرنویسی و نگارش رسا و شیوای خبر را یک هنر دانست و افزود: خبرنگار می تواند با زبان بسیار ساده در عین حال بسیار فنی، یک اتفاق و رویداد را طوری بنویسد و منتشر کند که مخاطبان آن خبر را به راحتی خوانده و درک کنند و به نتیجه گیری صحیحی دست یابند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بانک مسکن را به عنوان بانک دولتی و تخصصی و توسعه ای معرفی کرد و ادامه داد: بانک مسکن همواره بانکی مردمی و در راستای تحقق اهداف دولت ها در بخش مسکن گام برداشته و به عنوان بازوی اجرایی دولت ها انجام وظیفه کرده و خواهد کرد و در راستای خانه دار کردن مردم قدم برمی دارد.

مدیر شعب استان بانک مسکن استان، بانک مسکن را به عنوان تنها بانک بزرگ تسهیلات ده معرفی کرد و ادامه داد: مدیریت بانک مسکن استان آذربایجان شرقی علاوه بر پرداخت تسهیلات انفرادی، مجتمع سازی، انبوه سازی، بافت فرسوده و ... به تنهایی توانسته است در شهر سهند به بیش از 100 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر با نرخ 4 درصد و در منطقه ارسباران به بیش از 6 هزار واحد مسکونی در قالب تسهیلات زلزله زدگان با نرخ 4 درصد تسهیلات پرداخت کند که در نوع خود بی سابقه می باشد.

رنجبریان در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش مهم رسانه ها در ارسال به موقع اطلاعات به طبقات مختلف جامعه اظهار داشت: متاسفانه برخی رسانه ها بر این باورند که اطلاع رسانی خدمات بانک مسکن به مردم نوعی تبلیغات برای بانک محسوب می شوند و غافل از اینکه بانک مسکن سیاست های تبلیغاتی بسیار قوی و مناسب، در قالب کمپین های مختلف تبلیغاتی در دستور کار خود دارد که کمپین حمایت از مصرف آب در سطح کشور زبانزد می باشد و از آنجایی که بانک مسکن تنها بانک تخصصی در امر مسکن بوده و همواره سیاست های حمایتی دولت در بخش مسکن را اجرا می کند، لذا می توان با اطلاع رسانی به موقع به مردم آخرین اخبار در حوزه مسکن را در اختیار آنان گذاشت.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با تعامل خوب خبرنگاران و اصحاب رسانه و صدا و سیمای استان ، بتوانیم در امر اطلاع رسانی خدمات بانک مسکن به مردم علی الخصوص معرفی تسهیلات مسکن سهم بیشتری، از خدمات بانک مسکن کشور را برای استان جذب کنیم.

مدیر شعب استان در بخش پایانی سخنان خود شرایط مختلف طرح اقدام ملی در قالب پرداخت تسهیلات بافت فرسوده و بازآفرینی شهری در تبریز و شهرستان های استان را تشریح و با اشاره به محدودیت های اعمال شده از طرف بانک مسکن در جهت تعادل قیمت اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات بانک مسکن، از اتمام طرح ملی مسکن مهر ، تا پایان سال جاری در استان خبرداد.

در پایان این نشست امیر رنجبریان مدیر شعب این استان ضمن انداختن عکس یادگاری با خبرنگاران، با اهدای هدایایی از ایشان تجلیل به عمل آورد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000