در قالب طرح آغاز- بهبود- اقدامی دوباره؛

جزئیات ۲ پروژه شاخص اقدام ملی گروه سرمایه گذاری مسکن

تعداد زیادی از پروژه های گروه سرمایه گذاری مسکن با حمایت بانک مسکن در قالب طرح اقدام ملی تعریف شده که پروژه آیمان تبریز و مجتمع مسکونی مرکز اندیشه نیز از جمله این طرح ها است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، طرح آباد (آغاز- بهبود، اقدامی دوباره) از سال گذشته توسط گروه سرمایه گذاری مسکن و با حمایت بانک مسکن کلید خورد.

ذیل طرح آباد، فصل جدید فعالیت های شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با عنوان پویش فصل نو آغاز شد و در گام نخست اجرای 31 پروژه مسکونی در دستور کار قرار گرفت.

در قالب 31 پروژه طرح آباد، اجرای 6 هزار و 521 واحد هدف گذاری شد که بخشی از این پروژه ها در قالب طرح اقدام ملی مسکن به عنوان طرح ملی دولت در حوزه مسکن سازی تعریف شده است.

یکی از پروژه های شاخص گروه سرمایه گذاری مسکن که در قالب طرح آباد تعریف شده، مجتمع مسکونی آیمان تبریز است که فاز یک این پروژه در تبریز آغاز شده است.

مجری این طرح ،شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب است که با هدف بازآفرینی شهری در دستور کار قرار گرفته است. مجتمع مسکونی آیمان تبریز، بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری کشور است. این مجموعه با بهره‌گیری از به‌روز ترین طراحی‌ها، متریال و مصالح در حال ساخت است.

پروژه بزرگ آیمان در محدوده غربی شهر تبریز و در مجاورت پارک بزرگ تبریز واقع شده است.

مالکیتی

آموزشی، اداری، بهداشتی

درمانی، تجاری، خدماتی

باز آفرینی شهری، طرح اقدام ملی، طرح آباد

10 بلوک

9، 12، 15 ، 18 طبقه

مساحت زمین: 23.684

زیر بنای کل: 136185

زیر بنای مفید:71.971

تعداد واحد: 652

تعداد واحد مسکونی: 610

تعداد واحد اداری: 10

تعداد واحد تجاری: 32

درصد پیشرفت: 3.85

مجتمع مسکونی مرکز شهر اندیشه

دیگر پروژه گروه سرمایه گذاری مسکه که در قالب طرح اقدام ملی مسکن نیز تعریف شده، مجتمع مسکونی - تجاری مرکز شهر اندیشه است.

پروژه مرکز شهر اندیشه، بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن است که بین دو میدان خلیج‌فارس در شمال و شهدای گمنام در جنوب قرار گرفته است و در میان آن بازار «نقش اندیشه» که نمادی از معماری ایرانی - اسلامی معاصر است، قرار دارد. میدان نقش جهان با الهام گرفتن از معماری ایرانی، ره‌باغی از میدان خلیج‌فارس تا ساباط بازار و از ساباط تا میدان شهدای گمنام، ضلع شمال و جنوب مرکز شهر را به یکدیگر متصل کرده است.

در اطراف این ره‌باغ فضاهایی با کاربری‌های فرهنگی، تجاری و خدماتی، جهانگردی و پذیرایی، تالار‌شهر، آمفی تئاتر روباز، پردیس سینمایی، هتل، اقامتگاه سنتی، شهرداری اندیشه، پارک پدافند غیرعامل، مجموعه فرهنگی دفاع مقدس و باغ ایرانی شکل گرفته است. گروه سرمایه‌گذاری مسکن عهده‌دار و شریک ساخت واحدهای مسکونی و ره‌باغ این مجموعه عظیم است.

مشارکت باشهرهای جدید

مسکونی - تجاری

طرح اقدام ملی، طرح آباد

17 بلوک

طبقات: 4 و 7

مساحت زمین: 60573

زیر بنای کل: 218189

زیر بنای مفید: 121802

تعداد واحد: 1.177

تعداد واحد مسکونی: 10.79

تعداد واحدتجاری: 98

-

درصد پیشرفت: 6.21



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000