لاری در جمع کارکنان کردستانی:

مشتری مداری، محور اصلی تمامی فعالیت های ما در بانک است

مدیر استانها و بازاریابی بانک طی سفره یک روزه به استان کردستان ضمن بازدید از شعب شهرستان سنندج در جلسه هم اندیشی این مدیریت حضور یافت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، لاری با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان مدیریت کردستان بر مشتری مداری به عنوان محور اصلی تمامی فعالیتها در بانک تاکید کرد و ابراز داشت: در سازمانها و شرکتهای مالی، مشتری عامل اصلی بقای آن سازمان و شرکت است لذا می بایست مشتری مداری به عنوان اصلی ترین شاخص در ارائه خدمات در سازمان فرهنگ سازی شود.

وی همچنین موثرترین راه تبلیغ محصولات و خدمات بانک را معرفی خدمات توسط خود مشتریان ذکر کرد و افزود: با تکریم مشتریان و ارائه خدمات شایسته توام با احترام به آنان می توانیم ضمن وفادارسازی مشتری به بانک کاری کنیم تا خود مشتری معرف محصولات و خدمات ما در جامعه و موجب جذب مشتری جدید به بانک شود و این موثرترین و کم هزینه ترین راه تبلیغ محصولات و جذب مشتری برای بانک مسکن است.

مدیر استانها و بازاریابی بانک مسکن در ادامه تحقق اهداف کل سال 99 جذب منابع در مدیریت کردستان در شهریور را به کارکنان استان تبریک گفت و تصریح کرد: تحقق اهداف سال 99 در بخشهای ارزیابی عملکرد خصوصا در بخش جذب منابع نشان از برنامه ریزی ، همت و تلاش کارکنان مدیریت در استان است اما تحقق اهداف نباید ملاک فعالیت باشد و می بایست ملاک فعالیت افزایش سهم از منابع استان و ارتقای جایگاه بانک در میان شبکه بانکی استان باشد.

لاری توسعه خدمات بانکداری الکترونیک خصوصا در شرایط کرونا را یکی از مهمترین محورهای فعالیت مدیریت و شعب استان عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه خصوصا شیوع بیماری کرونا، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک می تواند ضمن حفظ سلامت کارکنان و مشتریان، موجب کاهش هزینه های ارائه خدمت و جذب منابع خرد و پایدار شود.

وی در ادامه به برگزاری جلسات بخشنامه خوانی در راستای اشرافیت بر دستورالعملها و اطلاع کامل از آمار در بخشهای عملکردی و محصولات بانک تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین نکات مدنظر مدیر عامل بانک، تسلط بر دستورالعمل و بخشنامه های بانک و اطلاع از آمار و محصولات بانک است لذا برگزاری منظم جلسات بخشنامه خوانی می تواند ضمن ارتقای سطح دانش شغلی کارکنان زمینه ساز تحقق این امر مهم باشد.

مدیر استانها و بازاریابی پیگیری را مهمترین عامل وصول مطالبات بانک ذکر کرد و گفت: پیگیری وصول مطابات مختص به وظیفه سازمانی شخص خاصی نیست بلکه تمامی ارکان سازمان از مدیر تا کارمند می باید وصول مطالبات را اصلی ترین محور فعالیت خود در بانک بداند و باید این امر مهم به عنوان فرهنگ سازمانی در میان کارکنان نهادینه شود و همیشه با پیگیری لحظه به لحظه و مداوم مطالبات بانک ، زمنیه کاهش آن را فراهم کنیم.

لاری طرح اقدام ملی را مهمترین وظیفه و تکلیف دولت برای بانک عنوان کرد و ابراز داشت: طرح اقدام ملی یکی از مهمترین تکالیف دولت در توسعه بخش مسکن برای بانک است لذا می بایست با توجه به اینکه بانک مسکن عامل اصلی تامین مالی این طرح است با حساسیت ویژه ای تمامی مراحل از افتتاح حساب تا پرداخت تسهیلات پی گیری گردد تا بتوانیم وظیفه خود را که همانا خانه دار ساختن ایرانیان است به نحو احسن انجام دهیم.

وی تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر را عامل اصلی افزایش قدرت تسهیلات دهی بانک عنوان کرد و افزود: پروژه های مسکن مهر استان باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا ضمن ایفای تعهدات در این پروژه ملی ، توان تسهیلات دهی بانک در سایر حوزه ها و طرح های بخش مسکن افزایش یابد.

در ادامه این جلسه جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان به بیان آمار عملکردی و مشکلات مدیریت در بخشهای مختلف پرداخت و گفت: مدیریت شعب کردستان در راستای تداوم موفقیتهای سال98 خود که توانست رتبه دوم کشوری را کسب کند ، در سال 99 نیز با طراحی و تدوین طرحهای عملیاتی از طرح ضیافت در وصول مطالبات، طرح همیت در توسعه بانکداری الکترونیک و طرح طلوع در جذب منابع در بسیاری از شاخص های عملکردی اهداف استان را محقق کند بطوریکه در جذب منابع با تحقق 100 درصدی اهداف کل سال 99، منابع مدیریت از مرز 11.187 میلیارد ریال گذشت.

وی درخصوص عملکرد استان در بخش وصول مطالبات عنوان کرد: مطالبات مدیریت استان به دلیل شرایط موجود جامعه خصوصا شیوع بیماری کرونا با وجود تجربه افزایش 25 درصدی نسبت به سال 98 به مبلغ 1500 میلیارد ریال رسید که با برنامه ریزی و پیگیری مستمر هم اکنون به 1300 میلیارد ریال رسیده است که نسبت به پایان سال 8 درصد افزایش داشته که این افزایش ناشی از افزایش در بخش عقود مشارکتی مسکن مهر است.

سلیمی کاهش تعداد پرونده های مطالباتی را نشان از پیگیری مستمر مدیریت و شعب در بخش عقود مبادله ای برشمرد و افزود: تعداد پرونده های مطالباتی در حال حاضر 1778 پرونده می باشد که نسبت به اسفند ماه 1662 پرونده مطالبات کاهش داشته است که این کاهش نشانگر پیگیری مستمر کارکنان استان در وصول مطالبات خصوصا در بخش عقود مبادله ای می باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000