مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری الوند در گفتگو با هیبنا خبرداد

جزئیات ۴ پروژه شاخص شرکت سرمایه گذاری در اراک و همدان

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری الوند با تشریح وضعیت پروژه های این شرکت، پروژه های در دست ساخت را حدود ۱۰۰ هزار مترمربع اعلام کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

حمید رضا زمرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به آخرین وضعیت عملکرد این شرکت و پروژه های در دست ساخت گفت: در حال حاضر بالغ بر 100 هزار مترمربع پروژه توسط شرکت سرمایه گذاری الوند در حال ساخت است.
وی با اشاره به مهمترین پروژه های این شرکت گفت: این شرکت در راستای سیاست های گروه سرمایه گذاری مسکن و برنامه های کلان دولت در طرح های اقدام ملی و بازآفرینی شهری نیز مشارکت دارد و پروژه هایی در این قالب تعریف کرده است.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری الوند به پروژه مجتمع مسکونی تجاری فردین پور اشاره کرد و افزود: زیربنای کل این پروژه 12 هزار و 652 مترمربع است. با توجه به فعالیت‌های گذشته گروه در بافت ناکارآمد شهری، پروژه فردین‌پور اراک در بافت فرسوده شهر اراک و در نزدیکی بازار اراک در قطعاتی که توسط شهرداری از مالکان خریداری شده، تعریف شده است.
وی ادامه داد: با توجه به این ‌که این پروژه در مرز بافت فرسوده قرار گرفته، امکان توسعه داخل بافت را نیز فراهم خواهد کرد. در طراحی نمای این پروژه، انطباق با بافت منطقه لحاظ شده که در استفاده از مصالح و متریال، این مهم مد نظر خواهد بود. با عنایت به ویژگی‌های پروژه و محل قرار‌گیری آن پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این پروژه صورت پذیرد.
وی افزود: مجتمع مسکونی تجاری سپیدار قم نیز از پروژه های شاخص شرکت سرمایه گذاری الوند محسوب می شود که با زیربنای کل حدود 38 هزار مترمربعی در دست ساخت قرار دارد. این پروژه در یکی از مناطق رو به توسعه شهر قرار گرفته و با مشارکت شهرداری قم و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند ساخته می شود.
به گفته زمرد، پروژه سپیدار در یکی از مناطق میان درآمدی شهر قم واقع شده و طراحی خاص آن ضمن رعایت تمام استانداردهای معماری و انطباق با سلایق مردم منطقه، آن را تبدیل به یکی از زیباترین مجتمع‌های مسکونی شهر قم خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند از مجتمع مسکونی تجاری سرو اراک به عنوان دیگر پروژه مهم و شاخص این شرکت نام برد و افزود: پس از ساخت هزاران واحد مسکونی با کیفیت در شهرک الهیه اراک توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند، یکی از قطعات زمین‌های باقی‌مانده در این شهرک با هدف تبدیل شدن به یک مجتمع آپارتمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
زمرد با بیان اینکه زیربنای کل پروژه سرو حدود 38 هزار و 300 مترمربع است، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته برای بهبود طراحی و افزایش پتانسیل ساخت‌وساز، در نهایت شهرداری اراک با طرح جدید شرکت موافقت کرد. همین نوآوری صورت گرفته در طراحی پروژه مسکونی سرو باعث شده است ضمن بهره‌گیری از تکنولوژی قالب تونلی، با طراحی کاملاً جدید و ابتکاری، بسیاری از نقایص ساختمان‌های احداثی با این روش رفع شود.
وی درباره مجتمع مسکونی شکریه در همدان نیز گفت: این مجتمع مسکونی با بهره‌گیری از معماری کاملاً متفاوت، دارای واحدهایی جذاب و باکیفیت است که زندگی زیبا را در یک مسکن خوب برای ساکنان تضمین خواهد کرد. طراحی بلوک‌ها به گونه‌ای است که در میان بلوک‌ها، راهروهایی خاص ایجاد می شود که به منظور افزایش زیبایی و افزایش نور آن‌ها، از نمایی نزدیک به کاشی‌کاری سنتی ایرانی برای آن ها استفاده خواهد شد که زیبایی این پروژه را دو چندان خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند گفت: زیربنای کل این پروژه 10 هزار و 226 مترمربع است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000