بازدید مدیر شعب خراسان شمالی از پروژه ساخت مدرسه شهدای بانک مسکن

مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی از پروژه ساخت مدرسه شهدای بانک مسکن در شهرستان راز و جرگلان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، ناصری مدیر شعب خراسان شمالی در این بازدید، سرعت و روند اجرای پروژه ساخت مدرسه 6 کلاسه شهدای بانک مسکن در روستای کرکولی شهرستان راز و جرگلان را قابل قبول دانست و از واریز 3 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی پروژه به حساب پیمانکار پس از این بازدید خبر داد.

وی افزود: پروژه ساخت مدرسه 6 کلاسه شهدای بانک مسکن با زیر بنا 320 متر مربع فضای آموزشی طبق جدول زمان بندی، بایستی 18 ماهه تکمیل شود که پس از گذشت دو ماه از آغاز بکار پیمانکار، در حال حاضر در مرحله تکمیل اسکلت و پیشرفت فیزیکی حدود 40 درصد می باشد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در ادامه به تامین اعتبار این پروژه از محل رسوب منابع قرض الحسنه بانک اشاره کرد و از مشتریان توانمند بانک خواست با سپرده گذاری در حساب های قرض الحسنه نزد بانک مسکن همراه و شریک بانک در کارهای عام المنفع و خیر خواهانه در حوزه مسئولیت اجتماعی باشند.

گفتنی است روستای کرکولی از توابع شهرستان راز و جرگلان در فاصله 150 کیلومتری از بجنورد، یکی از روستاهای مرزنشین شمال شرق کشور می باشد که حدود 150 دانش آموز مقطع ابتدایی در آن مشغول به تحصیل هستند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000