بانک مسکن یزد با شور عاطفه‌ها همراه شد

با مشارکت کارکنان استان یزد در آغاز سال تحصیلی جدید تعداد ۱۲۰ بسته کامل لوازم التحریر تهیه و بین تعدادی از دانش‌آموزان محروم توزیع شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،مدیرشعب بانک مسکن استان یزد در خصوص این اقدام گفت: بانک مسکن علاوه بر ایفای نقش اصلی خود که تامین و فراهم نمودن شرایطی جهت ساخت و یا خرید مسکن برای مردم عزیز کشورمان است، در حوزه مسوولیت اجتماعی نیز اقداماتی را انجام داده است.

صیدنبی حیدریان به برنامه های بانک در حمایت از ترویج علم و دانش اشاره کرد و افزود: بانک مسکن طی چند سال اخیر با احداث مدرسه در مناطق محروم کشور همواره حامی دانش آموزان و توسعه علم و دانش بوده است.

حیدریان هدف از توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم را فراهم کردن امکانات برای تحصیل این دانش آموزان عنوان کرد و اظهار داشت: دانش آموزان، آینده سازان این مرزوبوم هستند و می‌بایدتا آنجاییکه در توانمان هست در فراهم نمودن امکانات جهت تحصیل آنها تلاش کنیم تا هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

مدیرشعب استان یزد در ادامه اظهار داشت: بانک مسکن با مشارکت در طرح ها و حمایت از اقشار آسیب پذیر مانند اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان نهادهای حمایتی نقش خود را به عنوان بانک حامی اقشار متوسط جامعه به خوبی ایفا کرده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000