دیدار و تقدیر مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران از بانک مسکن

خدمت به جامعه ایثارگری از افتخارات بانک مسکن است

مسئولین سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش و زحمات ارزشمند مدیریت شعب بانک مسکن استان البرز در جهت خدمت رسانی به جامعه ایثارگری تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ سید محمد حسینی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج با اهدای لوح سپاس از مهدی بلوچی مدیر شعب استان البرز به دلیل زحمات و تلاشهای ارزشمند و توجه ویژه به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تقدیر کرد؛محمد آجرلو معاون آن سازمان به همراه تنی چند از مسئولین استانی با حضور در دفتر مدیر شعب استان البرز با ایشان دیدار و لوح تقدیر سپاس را تقدیم کردند.

محمد آجرلو در ابتدا از مدیر شعب استان در خصوص ارائه خدمات وی‍ژه و همکاری و همیاری تمامی شعب تحت پوشش این مدیریت با سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تقدیروتشکر کرد و گفت:با ارزشمندخواندن عملکرد بانک مسکن در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری، توفیق روز افزون را برای این خدمتگزاران از خدواند متعال خواستار شد.

مهدی بلوچی ضمن خوش آمدگویی به مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به شهداء را از وظایف همه مسئولین و مردم برشمرد و آن را از افتخارات بانک مسکن دانست و در ادامه اظهار داشت: ما هرچه تلاش کنیم نمی توانیم گوشه ای از حق شهداء را که به گردن ماست ادا کنیم، لیکن در حد توان باید به وظیفه خود در خدمت به آنان و خانواده های معظم شان تلاش کنیم.

وی در ادامه گفت: گرامی داشتن یاد و خاطره شهداء و ادامه دادن راه این عزیزان از جمله وظایف مهم دیگرمدیران به شمار می رود که باید سرلوحه امور قرار گیرد.

بلوچی افزود: مردم این مرز وبوم، با تقدیم عزیزترین فرزندان خود، این نظام و انقلاب را بیمه کردند و ما باید عظمت کار شهداء را درک کنیم و بدانیم اگر جوانان با بصیرت و ولایت مدار، در مقابل دشمنان ما ایستادگی نمی کردند امروز چیزی به عنوان دین وجود نداشت.

مدیر شعب استان در ادامه گفت: کارکنان ما در بانک مسکن با روی باز و صبر و حوصله در مسیر رفع مشکلات ایثارگران و خدمت رسانی هر چه بیشتر به جامعه ایثارگری تلاش می کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000