وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

تکلیف عدم واریز وجه برای مسکن ملی

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
وزیر راه و شهرسازی تکلیف آن دسته از متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن که اقدام به واریز وجه یا آورده اولیه به شبکه بانکی نکرده اند را اعلام کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه یک همایش که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: آن دسته از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که پس از انجام فرآیند پالایش به عنوان متقاضیان واجد شرایط شناخته شده و به آن ها برای افتتاح حساب و واریز آورده اولیه طرح اقدام ملی اطلاع داده شده است اما هنوز موفق به واریز وجه نشده اند باید هر چه سریع تر نسبت به افتتاح حساب و واریز آورده اولیه خود اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: آن دسته از متقاضیانی که نسبت به واریز آورده اولیه خود تا موعد مقرر اقدام نکنند به عنوان متقاضیان در لیست ذخیره این طرح قرار خواهند گرفت و از اولویت طرح اقدام ملی مسکن کنار گذاشته خواهند شد. بنابراین افراد و متقاضیان برای حفظ موقعیت خود در این طرح باید هر چه سریعتر نسبت به افتتاح حساب و واریز آورده اولیه به حساب خود نزد شبکه بانکی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از متقاضیان این طرح که پس از انجام فرآیندهای مربوط به پالایش متقاضیان واجد شرایط شناخته شده و ثبت نام کرده اند آورده اولیه خود را نزد شبکه بانکی سپرده گذاری نکرده اند خاطرنشان کرد: برای یکبار دیگر فرصت مجددی در اختیار این متقاضیان قرار می دهیم که امتیاز خود در این طرح را از دست ندهند.

اسلامی آخرین مهلت واریز آورده اولیه برای این گروه از متقاضیان را اول آبان ماه اعلام کرد. وی گفت: این زمان قابل تمدید نیست و لازم است متقاضیان طرح اقدام ملی در مدت زمان باقی مانده نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با این حال در هفته های اخیر واریز آورده اولیه از سوی متقاضیانی که در طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط شناخته شده اند روند افزایشی داشته است و ما نیز امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا همه افرادی که در این طرح واجد شرایط هستند بتوانند از مزایای آن در جهت خانه دار شدن استفاده کنند و پروژه ها نیز در اسرع وقت و مطابق با زمان بندی صورت گرفته به نتیجه برسد.

به گزارش هیبنا، براساس اعلام متولی مسکن ملی در وزارت راه و شهرسازی از میان 430 هزار نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن که واجد شرایط شناخته شده اند هم اکنون حدود 115 هزار نفر آن ها اقدام به واریز آورده اولیه به شبکه بانکی کرده اند که این افراد و حساب های آن ها به پروژه ها در حال اجرا متصل شده اند. همچنین براساس اعلام متولی مسکن ملی هم اکنون 2 هزار و 600 میلیارد تومان حجم کل واریزی آورده اولیه از سوی متقاضیان مسکن ملی است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000