وزیر اقتصاد از محمود شایان تقدیر کرد

نشان برتر برای بانک مسکن در جشنواره شهیدرجایی

بانک مسکن در جشنواره شهید رجایی به عنوان‌ «بانک برتر» معرفی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این نشان معتبر دولتی که براساس سنجش سالانه دستگاه‌های مختلف به منتخبین ارایه می‌شود، با لحاظ مجموع شاخص‌های عمومی و‌اختصاصی بانک مسکن، برای سال ۹۹ و پس از بررسی عملکرد سال ۹۸، به بانک مسکن تعلق گرفته است.
وزیر اقتصاد و‌ امور دارایی با ارایه لوح تقدیر به محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن، این موفقیت را به او و همه مدیران و کارکنان بانک تبریک گفت.
همچنین مدیر عامل بانک مسکن با تاکید بر اینکه کسب رتبه " بانک برتر" از سوی بانک مسکن و تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی را باید مرهون تلاش های تمام مجموعه بانک مسکن دانست گفت: بانک مسکن با کسب این رتبه تلاش خواهد کرد تا در سال جاری و نیز با همت تمام عوامل کسب این گونه رتبه ها را ادامه دهد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن_ هیبنا، دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن اعطای گواهینامه" بانک برتر" از سوی ستاد جشنواره وزارت امور اقتصادی و دارایی را مرهون تلاش های بی دریغ تمام کارکنان بانک مسکن ، مدیران، اعضای هیات مدیره و مدیر عامل فقید بانک مرحوم رحیمی انارکی دانسته و ادامه داد: بر اساس تصویب ستاد جشنواره وزارت امور اقتصادی و دارایی و در راستای جزء "ب " بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال 99 ( نتایج ارزیابی عملکرد سال 98) بانک مسکن به عنوان " بانک برتر" در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی برگزیده شد و این انتخاب جای بسی مباهات و تشکر از تمام مجموعه کارکنان بانک مسکن دارد.
شایان افزود: این لوح تقدیر و قدردانی وزیر امور اقتصادی و دارایی از بانک مسکن به کارکنان و مجموعه بانک تعلق دارد و قطعا این تقدیرنامه، ما را در رسیدن به بانکی برتر مصمم تر خواهد کرد.

60080011/4/2020 1:54:51 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2020/11/202011108126203527_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000