حضور رئیس ستاد اقامه نماز در بانک مسکن خراسان جنوبی

تقدیر و تشکر رئیس ستاد اقامه نماز از مدیریت شعب خراسان جنوبی

حجت الاسلام کمیلی رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی با حضور در دفتر مدیرشعب ضمن ابلاغ برنامه های سال جاری از تلاش های صورت گرفته در حوزه نماز تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی بانک مسکن - هیبنا ؛ محمد رضا بوستان افروز در این جلسه با توجه به ضرورت توجه و فرهنگسازی پیرامون نماز گفت : امروزه علت اصلی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نبود باورهای قلبی به نماز و آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی است که در این خصوص وظیفه ما تقویت زمینه های اشاعه فرهنگی می باشد .

مدیر شعب استان خراسان جنوبی افزود : نماز به کارها و امور دیگر برکت می دهد و سلامت جامعه و محیط کار را به دنبال خواهد داشت. وی افزود: یکی از راهکارهایی که انسان می تواند از طریق آن به ذات و ماهیت اصلی خود پی ببرد نماز می باشد.

بوستان افروز در ادامه خاطر نشان ساخت : ضرورت دارد در این روزها که با ویروس کرونا مواجه هستیم فریضه نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزای اقامه گردد تا همکاران از فیض نماز بهره مند شوند.

حجت الاسلام کمیلی نیز ضمن ابراز خوشنودی از حضور در بانک مسکن بیان داشت : بانک مسکن همواره در برگزاری نماز و برنامه های مرتبط با آن همکاری های خوبی با ستاد اقامه نماز داشته و امیدواریم با استمرار همکاری و همراهی بتوانیم با بهره مندی از ظرفیت های نماز از فرصت های موجود برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه به درستی استفاده نماییم .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000