مدیر شعب استان کرمان با سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان دیدار وگفتگو کرد

دراین دیدار دکتر حسین مهرابی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان از عملکرد بانک مسکن استان تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری مسکن –هیبنا، در این دیدار محمد غفوریان مدیر شعب کرمان ،ضمن تبریک به مناسبت انتصاب دکتر مهرابی به سمت معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان به ارائه گزارش عملکرد بانک مسکن استان در بخش های مختلف به ویژه پرداخت تسهیلات در حوزه مسکن پرداخت .

غفوریان با اشاره به آغاز اجرای طرح اقدام ملی مسکن، از آمادگی بانک مسکن استان برای پرداخت تسهیلات این طرح خبر داد.

وی افزود :سیاست بانک مسکن ، رونق بخشیدن به بخش مسکن و خانه دار کردن اقشار مختلف مردم است؛ که این امررا با اجرای طرح های مختلف از جمله طرح مسکن مهر ، بهسازی ونوسازی بافت فرسوده وسایر طرح ها به انجام رسانده است .

مدیر شعب استان گفت : بانک مسکن درتامین مالی ، طرح اقدام ملی مسکن نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .

غفوریان با بیان این مطلب که استان کرمان جز استانهای معدنی کشور است افزود:با توجه به گردش مالی بالای منابع دربخش صنایع ، متاسفانه سهم بانک مسکن از منابع موجود در این بخش بسیار ناچیز می باشد .

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت و مساعدت معاونت امور اقتصادی استانداری این سهم را افزایش دهیم تا بتوانیم خدمات بهتر ومطلوب تری را به مردم استان ارائه دهیم .

دکتر حسین مهرابی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این دیدار با تقدیر از عملکرد بانک مسکن به ویژه در شرایط کنونی، به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت :کارکنان بانک ها در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور هستند ،به رغم مشکلات موجود با تمام توان در حال ارائه خدمت به مردم می باشند .

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان افزود: بانک مسکن تنها بانک تخصصی در حوزه مسکن وساختمان است که نقش بسیار ارزنده ای در تامین مالی پروژه های فعال در حوزه ساخت وساز مسکن دارد .

وی با بیان نقش محوری بانک مسکن در تکمیل پروژه های مسکن مهر و همچنین اجرای طرح اقدام ملی مسکن، از تلاش های کارکنان بانک مسکن در ارائه خدمات به مردم در شرایط شیوع بیماری کرونا تقدیر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000