جزئیات پیشرفت فیزیکی پروژه آسمان البرز

عملیات اجرایی پروژه مسکونی آسمان البرز به عنوان یکی از پروژه های فعال و شاخص شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار ادامه دارد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، عملیات اجرایی پروژه مسکونی آسمان البرز که توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار در منطقه گرمدره استان البرز در حال احداث است، آبان ماه 1397 آغاز شد.

این پروژه در 6 بلوک، 147 واحد مسکونی و 18 هزار و 793 مترمربع زیربنا ساخته می شود که بر اساس آخرین گزارشات از روند اجرای پروژه در پایان مهر ماه، پیشرفت فیزیکی آن به حدود 54 درصد رسیده است.

به لحاظ جانمایی، مجموعه مجتمع مسکونی آسمان البرزدر نزدیکی شهر تهران قرار دارد و با مساحت 35 هکتار زمین،دارای سرانه‌های فضای سبز بالایی است. طراحی مناسب و احداث باغ‌راه‌ها و هم‌چنین در نظر گرفتن بیش از 5 هزار مترمربع فضای سبز، 65 هزار مترمربع فضای خدماتی، رفاهی،آموزشی و تجاری به صورت اختصاصی، این مجموعه را دارای ارزش افزوده نسبت به بسیاری از واحدهای مسکونی در منطقه کرده است.

با توجه به اینکه گروه سرمایه گذاری مسکن علاوه بر ساخت پروژه، در پروژه های خود تلاش می کند خدمات روبنایی و فضای سبز را نیز در نظر بگیرد، قرار‌گیری باغ‌های گل و گیاه در مجاورت شهرک، این مجموعه را منحصر به فرد کرده است.

به لحاظ دستری نیز، این مجتمع به دو ایستگاه مترو و سه بزرگ‌راه به منظور دسترسی به شهر تهران نزدیک است که می تواند از ویژگی های پروژه محسوب شود.

اما اخیرا روزبه ظهیری‌هاشمی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن با حضور تعدادی از معاونان و مدیران ستاد در محل کارگاه پروژه آسمان البرز از روند فعالیت اجرایی و میزان پیشرفت این پروژه بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن پس از بازدید از پروژه گفته بود: رویه شرکت نوین‌پایدار در پیش‌برد این پروژه به صورت پیمان جزء با توجه به وضعیت کلی اقتصاد و نوسانات موجود در بازار بسیار صحیح است. البته در این رابطه به دلیل این‌که تهیه مصالح و موارد مورد نیاز بر عهده خود پیمان‌کاران نیست، باید نسبت به سیستم‌های انبارداری مراقبت کرد تا از بروز خسارت و یا تاخیر در اجرای پروژه جلوگیری شود.

لزوم رعایت کیفیت در تمام مراحل پروژه

وی نظارت بر رعایت کیفیت در اجرای جزییات تمام عملیات از سوی پیمان‌کاران را ضروری دانست و افزود: شرکت نوین‌پایدار به دلیل نوع قرارداد مشارکت سازنده در این پروژه، هم شأن کارفرما دارد و هم شأن ناظر کیفی؛ بنابراین باید در تمام مراحل، کیفیت سنجیده شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن همچنین با تاکید بر ضرورت افزایش نظم و انضباط در محیط کارگاهی، تصریح کرد: رعایت نظم و حفظ آراستگی در محل کارگاه ضمن ایجاد محیطی شاداب برای تمامی عوامل و دست‌اندرکاران پروژه، موجب کاهش ضایعات و پرت مصالح شده که در نهایت منجر به افزایش دقت پیمان‌کاران و بهبود کیفیت در اجرای عملیات پروژه آسمان البرز می‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود شیوع ویروس کرونا که موجب بروز تاخیر در بسیاری از پروژه‌ها شده، اما کارگاه پروژه آسمان البرز حتی یک روز هم تعطیل نشد و با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا عملیات اجرایی پروژه ادامه داشت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000