همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی:

اهدای ۲۰۰ بسته فرهنگی به دانش‌آموزان مدارس استثنایی سنندج توسط بانک مسکن

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۲۰۰ بسته فرهنگی شامل کتاب و لوازم التحریر در بین دانش آموزان مدارس استثنایی شهرستان سنندج توسط بانک مسکن مدیریت شعب استان کردستان توزیع شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در حاشیه اهدای این بسته ها گفت: هر ساله مدیریت شعب بانک مسکن استان کردستان به همت کارکنان استان و جمع آوری نذروات در صندوق خیریه، اقدام به تهیه البسه و بسته های فرهنگی و لوازم التحریر جهت توزیع در مدارس محروم استان می کند که امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا مقرر شد هر کدام از شعب استان یک مدرسه را برای حضور مسئول شعبه و یکی از کارکنان و توزیع اقلام مذکور انتخاب و مراجعه کنند.

سلیمی توجه به ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان را یکی از محورهای مسئولیت اجتماعی بانک عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان خصوصا در مناطق محروم یکی از محورهای اصلی مسئولیت اجتماعی بانک است که در مرحله اول با حضور شعبه آبیدر سنندج ، 200 بسته فرهنگی شامل کتاب و لوازم التحریر در بین دانش آموزان دارای معلولیت جسمی مدارس استثنایی سنندج توزیع شد.

سلیمی همچنین خاطر نشان کرد: بانک مسکن در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز یک باب مدرسه در روستای حسین آباد واقع در سه راه حزب اله شهرستان سروآباد نیز احداث خواهد کرد که مراحل احداث این مدرسه نیز در حال انجام و به زودی و در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

لازم بذکر است در ادامه توزیع این اقلام در مدارس کم برخوردار استان، 12 تیم دیگر در تمامی شهرهای استان با همکاری ادارت آموزش و پرورش بیش از 2000 بسته لوازم التحریرو کتاب را در بین دانش آموزان استان توزیع خواهند کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000