۲۴ آذر ماه آخرین مهلت واریز وجه مسکن ملی در استان اصفهان است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
آخرین زمانبندی برای واریز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی متقاضیان مسکن ملی در استان اصفهان ۲۴ آذرماه سال جاری است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اظهار کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان تعیین تکلیف نهایی شدند که مطابق با آن آخرین زمانبندی برای متقاضیان این طرح جهت واریز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی، از هم اکنون تا حداکثر ۲۴ آذرماه سال جاری است.

وی افزود: منظور از آخرین زمان‌بندی یعنی آخرین گروه متقاضیان، که ۱۵ روز قبل از تاریخ ۲۴ آذرماه مراحل تایید مدارکشان انجام می‌شود و پیامک واریز وجه دریافت می‌کنند، حداکثر تا این تاریخ فرصت واریز وجه دارند. لذا متقاضیان بدانند ملاک عمل جهت واریز وجه اولیه تا ۱۵ روز پس از دریافت پیامک است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: متقاضیان این طرح پس از ثبت نام و دریافت پیامک، ۱۰ روز کاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند که این مهلت برای متقاضیانی که در دوره‌های قبلی ثبت‌نام کردند تا ۲۹ آبانماه سال جاری بوده و به پایان رسیده است.

وی افزود: جهت بررسی و تایید مدارک توسط متولیان (بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید) نیز فرصت ۱۰ روزه در نظر گرفته شده که آخرین مهلت آن ۹ آذرماه سالجاری است.

زاغیان تصریح کرد: در صورت عدم اقدام در مهلت مقرر توسط متقاضیان، از سامانه حذف و رد درخواست می‌شوند لذا این دسته از متقاضیان هیچ حقوق مکتسبه‌ای نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که بنابه دلایلی همچون مشکلات تلفن همراه و ... متقاضیان پیامکی دریافت نکردند موضوع را به صورت غیرحضوری به دفاتر پیشخوان دولت و یا متولی امر اطلاع دهند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000