بازدید از پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن شهرستان ساری

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران به همراه دو نفر از نمایندگان مردم ساری از برخی پروژه‌های در حال انجام شهرستان، بازدید کرده و بر همراهی و مشارکت مردمی جهت تسریع در انجام پروژه‌ها تاکید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جواد جمالی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساری از بازدید بابائی کارنامی و زارعی نمایندگان مردم شهرستان ساری و میاندورود درمجلس شورای اسلامی، به اتفاق قاسمپور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سایرمسئولین شهرستانی از پروژه های عمرانی بنیاد مسکن در روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه این شهرستان خبر داد.

جمالی مدیربنیاد مسکن شهرستان ساری در خصوص این بازدید، گفت: پیگیری وضعیت بازنگری طرح‌های هادی روستایی ، اجرای آسفالت ، تأمین مسکن محرومان ، پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و سایر خدمات عمرانی از جمله مواردی بود که در این بازدید از سوی اهالی ، دهیاری و مسئولین محلی مطرح شد. این مسئولان، خواستار تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران، افزود : در این بازدید نمایندگان مجلس بر مشارکت، همکاری دهیاری‌ها و اهالی روستاها با نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهت تسریع در روند عمران و آبادانی روستاها، تاکید کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000