طرح اقدام ملی راهی برای خانه دار کردن مردم

مدیراستان یزدبا تاکیدبراینکه بخش عمده تامین مالی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن درتعهدبانک مسکن می باشدگفت:طرح اقدام ملی درجهت خانه‌دار کردن اقشار آسیب‌پذیرومتوسط جامعه می‌باشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشستی که با حضور مسوولان مدیریت یزد و مدیرعامل و رئیس هیت مدیره یکی از پیمانکاران طرح اقدام ملی مسکن به نام شرکت عمران بتن آلتون برگزار شد، مدیرشعب استان یزدضمن خوش‌آمد گویی به مدیران این شرکت به معرفی طرح اقدام ملی و پروژه‌های در حال اجرای این طرح در استان پرداخت و افزود: بخش عمده تامین مالی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن همانند طرح مسکن مهر در تعهد بانک مسکن بوده و این طرح نیز در جهت خانه‌دار کردن اقشار آسیب‌پذیر و متوسط جامعه می‌باشد.

صیدنبی حیدریان در ادامه افزود: بانک مسکن به جهت تسریع در فرآیند ساخت و ساز پروژه‌های طرح اقدام ملی نهایت همکاری و حمایت از پیمانکاران این طرح از قبیل اعطای تسهیلات و صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی در اسرع وقت را خواهد داشت.

حیدریان گفت: انتظار می‌رود شرکت‌های مجری و پیمانکار طرح اقدام ملی نیز با تمرکز منابع خود در بانک مسکن، این بانک را در پیشبرد اهداف ملی خود همراهی کنند. وی با معرفی خدمات متمایز بانک مسکن،حساب پس انداز مسکن جوانان را برای واریز حقوق کارکنان شرکت‌ها جهت بهره‌مندی کارکنان از تسهیلات ارزان قیمت بانک مسکن و طرح 1و2 را جهت اعطای تسهیلات ارزان قیمت به شرکت و یا افراد زیرمجموعه آن مناسب دانست.

مدیرعامل شرکت بتن آلتون ضمن تشکر از همکاری بانک مسکن و معرفی فعالیت‌های این شرکت، ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح اقدام ملی مسکن و افزایش ساخت و ساز در کشور موجب ایجاد رونق اقتصادی و تولید مسکن ارزان قیمت برای اقشار متوسط جامعه شود.

سیدعلیرضا میرجلیلی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود یکی از بزرگترین مشکلات بنگاه‌های اقتصادی را کمبود نقدینگی دانست و اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان محرک بخش مسکن می تواند گام موثری در تامین مالی شرکت‌های فعال در حوزه مسکن و ساختمان داشته باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000