مدیر استان یزد:

اولویت بانک مسکن حمایت از سازندگان حرفه ای است

در نشستی با حضور مدیر شعب استان یزد و مسوولان راه وشهرسازی و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی راههای پیشبردسریع طرح اقدام ملی و رفع مشکلات طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر بررسی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، طی نشستی با حضور مدیر استان یزد و معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی و همچنین مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی راههای پیشبرد سریع‌تر طرح اقدام ملی و همچنین رفع برخی از مشکلات طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر بررسی شد.

صیدنبی حیدریان مدیرشعب بانک مسکن استان با اشاره به تجربیات کسب شده در طرح مسکن مهر و پیشتازی استان یزد در اختتام طرح مسکن مهر ابراز امیدواری کرد:در طرح اقدام ملی نیز با همکاری دستگاه‌های متولی، این طرح نیز با موفقیت و رضایت متقاضیان به پایان برسد.

وی همچنین یکی از اولویت های بانک مسکن را حمایت از فعالان و سازندگان حرفه ای بخش مسکن نام برد و خاطر نشان کرد؛ این رویکرد ارتقاء کیفیت ساخت و ساز، مدیریت بهینه مصرف انرژی و حمایت از فعالان حرفه ای را به دنبال خواهد داشت.

مدیر شعب استان یزددر ادامه اظهار داشت: در راستای برقراری تعامل موثر با فعالان بخش مسکن و ساختمان از طریق تبیین و تشریح خدمات و محصولات بانک، تقویت تعاملات فی مابین و احصاء نیازهای اعتباری و مالی مشتریان، بانک با تشکیل نشست هایی سعی بر ارائه خدمات متناسب با نیاز انبوه سازان و رونق بخش مسکن و در نهایت بهبود کسب و کارهای مرتبط با بخش مسکن و ساختمان را دارد.

وی در ادامه افزود: بانک مسکن نهایت همکاری با انبوه سازان را جهت تامین مالی بخش مسکن داشته و رویکرد فعلی بانک حمایت قاطع از متخصصین این بخش می باشد و با توجه به وقوع بلایای طبیعی اخیر و آسیب های وارد شده به واحدهای مسکونی در این حوادث، لزوم ایمن سازی و ساخت مسکن با کیفیت مورد توجه و تاکید مدیران ارشد بانک قرار گرفته و این موضوع در سیاست های اعتباری سال جاری کاملا مشهود است.

مدیر شعب استان یزد با اشاره به حسن سابقه و تعامل بانک مسکن با اداره کل راه وشهرسازی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر ، ابراز امیدواری کرد در خصوص طرح اقدام ملی مسکن نیز تداوم همکاری و تعاملات بتواند موجب تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان شود.

صیدنبی حیدریان پیشتازی استان یزد در اختتام طرح مسکن مهر را نتیجه تعامل سازنده بانک مسکن با دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط در اجرای طرح عنوان و یکی از نقاط قوت در پرداخت تسهیلات توسط بانک مسکن را نظارت دقیق این بانک بر تسهیلات پرداخت شده و انجام مشارکت به صورت دقیق و واقعی دانست.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان ضمن تشکر از همراهی و همکاری بانک مسکن در طرح‌های بزرگ تامین مسکن نظیر طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن که موجب خانه دار شدن جمعیت زیادی از قشر متوسط و ضعیف جامعه می‌ شود اظهار داشت: برگزاری نشست های مشترک بانک مسکن، اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل تعاون می تواند موجب رونق ساخت و ساز در این بخش شود.

رضا یادگاری گفت: تمام ظرفیت‌های کشور برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تبدیل آن به جریان پایدار تولید مسکن در کشور به خدمت گرفته شده است. در همین راستا تفاهم‌نامه‌های گوناگونی با سازمان‌ها، سازندگان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی جهت تسریع روند اجرای طرح و همچنین کاهش قیمت تمام شده ساختمان‌ منعقد شده است.

وی در ادامه افزود: در استان یزد استقبال خوبی از تسهیلات و امکانات موجود برای طرح و پرداخت به موقع آورده نقدی متقاضیان باعث تامین مالی به موقع پیمانکاران سازنده شده و این خود در تکمیل به موقع واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن اثر بخش خواهد بود.

وی با اشاره به انجام طرح مشترک بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی که در خصوص اطلاع رسانی از تسهیلات بافت فرسوده در سطح شهر انجام شد، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان و شرکت بازآفرینی شهری آمادگی هرگونه همکاری با بانک مسکن در جهت اطلاع رسانی و تسهیل فرآیند اخذ این تسهیلات را دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن تشکر از همکاری های انجام شده از سوی بانک مسکن در طی سالیان گذشته ابراز داشت: همواره همکاری با کارکنان با اخلاق، متعهد و متخصص بانک مسکن موجب امتنان و خرسندی همکاران ما در این اداره بوده است.

عماد تشکری گفت: از آنجا که بهترین و کاملترین خدمات و تسهیلات در حوزه مسکن توسط بانک عامل تخصصی در این بخش قابل ارائه می باشد، از اینرو هدایت شرکت های تعاونی مسکن به سمت بانک مسکن موجب دست‌آوردهای مثبتی در این زمینه خواهد بود.

تشکری در ادامه افزود: اقدامات بانک مسکن در موضوع طرح مسکن مهر و همکاری بی‌نظیر این بانک با اداره کل تعاون و تعاونی‌های مسکن موجب شدطرح مسکن مهر در استان یزد با سرعت به سرانجام برسد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000