بازدید نماینده سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه سایه شیراز

مهندس شاکری، مدیر کل دفتر نظارت عالی پروژه ها در سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه سایه شیراز بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، هشتم دی ماه 99 مهندس شاکری مدیر کل دفتر نظارت پروژه ها در سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه مسکونی سایه در شیراز بازدید کرد.
بر اساس این گزارش، قهرمان مدیر کل حراست سازمان، حمیدی زاده معاون راه و شهر سازی استان فارس و هیئت همراه و معاون اداری مالی مسکن جنوب، ابراهیمی و تیم فنی از نیز در این پروژه نیز حضور داشتند.
در ابتدا ابراهیمی ضمن عرض خوش آمدگویی خدمت حضار محترم، به اختصار گزارشی در خصوص زیر ساخت ها، حوزه فعالیت، باز بینی در کیفیت ساخت و معماری پروژه ها و جوایز اخذ شده در مسابقات سخن گفت.
شاکری نیز در این بازدید با اشاره به اصالت و هویت معماری و کیفیت ساخت ابراز خرسندی نمود و از تیم همراه خود خواست تا با بررسی موارد جهت مشارکت در پروژه های آتی آن سازمان محترم با مسکن جنوب مذاکره کنند.
بر اساس این گزارش، فاز دوم مجتمع مسکونی سایه، بلوکی 5 طبقه ای است که در جوار فاز یک مجتمع سایه در حال ساخت است. پیشرفت این پروژه 53 درصد می باشد.
استفاده نوین و معاصر از آجر به عنوان اصیل ترین مصالح ساختمانی، توجه به کیفیت ساخت، بهره مندی از پنجره های وسیع به منظور نورگیری حداکثری و ارتقای کیفی فضاهای داخلی از جمله ویژگی های این پروژه محسوب می شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000