بررسی آخرین وضعیت پروژه مسکونی نگین شهرری/هماهنگی برای رفع موانع پیش‌رو

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه مسکونی نگین شهر ری بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مجتمع مسکونی نگین شهر ری، از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران است که در قالب صندوق زمین و ساختمان مشتمل بر ۲۱۵ واحد و با زیربنای کل ۳۴ هزار و ۶۰۷ مترمربع در منطقه دولت‌آباد شهر ری در حال ساخت است.

پروژه نگین شهر ری یکی از پروژه های در حال ساخت مسکونی از طریق تامین مالی به روش صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان است که تجربه به کارگیری آن در شرکت های زیرمجموعه بانک مسکن وجود دارد.

برای بررسی آخرین وضعیت اجرای این پروژه، مصطفی ازگلی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و روزبه ظهیری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از این پروژه بازید کردند.

در جریان این بازدید، روزبه ظهیری‌هاشمی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن گفت: نسبت به حمایت و همراهی گروه مالی و شرکت تامین سرمایه بانک مسکن از این پروژه تشکر ویژه دارم و اگر تعامل و همکاری میان گروه مالی و گروه سرمایه‌گذاری مسکن وجود نداشت، پروژه نگین که در حدود دو سال متوقف باقی مانده بود، دچار تحول و پیشرفتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، نمی‌شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اتمام این پروژه در موعد مقرر، ادامه داد: گروه سرمایه‌گذاری مسکن مصمم به عمل در قبال تعهدات خود خواهد بود و در این مسیر، نقش مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران و دیگر اعضای تیم این شرکت بسیار با اهمیت است.

لزوم مطالعات سنجی مناطق کمتربرخوردار برای تامین مسکن

مصطفی ازگلی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن نیز در این نشست با قدردانی از عملیات و پیشرفتی که در پروژه به‌وجود آمده است، گفت: تجربه به دست آمده در این پروژه در رابطه با تامین مالی با استفاده از ظرفیت صندوق زمین و ساختمان، با توجه به مصوبه‌های اخیر بانک مرکزی در زمینه صدور مجوزهای صندوق‌های اعتباری به بانک‌ها، الگوی بسیار مناسبی به‌شمار می‌رود و می‌تواند مبنای عمل آینده قرار گیرد و تکثیر شود.

وی با بیان این‌که ساخت و ساز در مناطق کم‌تر برخوردار و تلاش برای خانه‌دار کردن ساکنان این مناطق، حلاوت و شیرینی مضاعف دارد، افزود: باید مطالعات منسجمی با توجه به اراضی و فرصت‌های موجود اطراف پروژه نگین انجام گیرد تا بتوانیم الگوی این پروژه را در آن‌ها تکثیر کنیم و پس از اتمام عملیات احداث مجتمع نگین، با توجه به نقدینگی که پیش‌بینی می‌شود به‌وجود بیاید، زمین‌های مورد نظر خریداری شده و تمامی ادوات و ماشین‌آلات کارگاهی به پروژه‌های جدید منتقل شود.

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، خواستار برنامه‌ریزی دقیق به‌منظور اتمام پروژه در موعد مقرر و عبور از مسیرهای بحرانی آن شد و گفت: پیگیری موضوع انشعابات برق و گاز با توجه به تعداد واحدهای این مجتمع باید در اولویت اقدام مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران قرار گیرد تا بتوان با پایان یافتن عملیات عمرانی در کارگاه، مالکان واحدها بتوانند به سرعت و در کمال آرامش مستقر شده و احیاناً دچار سختی نشوند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000