بیانیه اداره کل روابط عمومی بانک مسکن به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

اداره کل روابط عمومی بانک مسکن طی بیانیه ای ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و اولین سالگرد آسمانی شدن سردار دل ها، برادامه راه شهدای حرم به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

سالی سخت بر دنیا گذشت و در آستانه ایام فاطمیه، داغ جان‌سوز جنایت استکبار به رهبری آمریکا، در ترور ناجوانمردانه سرباز سرافراز و محبوب ایران اسلامی، سردار حاج قاسم سلیمانی بار دیگر تازه شد.

دستگاه ظلم جهانی نه‌ تنها منطقه را از داشتن قهرمانی جان بر کف محروم ساخت بلکه با اعمال وحشیانه‌ترین و غیرانسانی‌ترین تحریم‌ها، تیر کینه خود را مستقیماً به‌سوی قلب کودکان معصوم و تمامی آحاد ملت ایران نشانه رفت.

در این عرصه سخت، ما به‌عنوان مدافعین اقتصاد پاک، در کنار جان‌نثاران مدافع حرم و از جان گذشتگان مظلومِ مدافع سلامت، تنها به یک آرمان پایبند بودیم که آن نیز، سرافرازی و اعتلای ایران عزیز و مکتب همیشه جاویدمان بود.

ضمن تسلیت این دو مناسبت، به ارواح شهدای خدمت و همکاران عزیز، به روح مدیرعامل فقید بانک مسکن درود می‌فرستیم و بار دیگر، با ارج نهادن بر خدمت خالصانه و ایثارگونه همکاران در شبکه بانک، بر ادامه این تلاش و مجاهده تأکید می‌کنیم.

سلامت و سعادت تمامی همکاران را از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

اداره کل روابط عمومی بانک مسکن



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000