تقدیر وتشکر مدیرکل بهزیستی استان قزوین ازبانک مسکن

مدیرکل و معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قزوین با مدیر شعب بانک مسکن استان در خصوص بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات بهسازی ونوسازی مسکن روستایی مددجویان بهزیستی دیدار و گفت و گو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جلسه که درمدیریت شعب بانک مسکن برگزار شد سید اصغر حسینی مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین با ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در استان بر افزایش همکاری دوجانبه در راستای خدمت به مردم استان قزوین تاکید کرد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات در بخش مسکن به اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: بانک مسکن آماده همکاری جامع با اداره کل بهزیستی بوده و همچون گذشته در راستای کمک به کم کردن آلام مردم استان قزوین قدم بر می‌دارد.

علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین نیز ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتلاش بانک مسکن در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی استان گفت؛ مهمترین الویت پرسنل بهزیستی خدمت‌رسانی به جامعه تحت پوشش بوده و در این امر از هیچ کمکی دریغ نمی کینم.

وی افزود سازمان بهزیستی دستگاه خدمت‌رسان در جامعه بوده که علاوه بر انجام خدمات گسترده نیاز به کمک خیرین و حمایت سازمان های دیگر دارد.

وی ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان قزوین همواره جهت خدمت‌رسانی به مردم آماده همکاری با تمام دستگاه ها و سازمان ها بوده وهست.

در پایان ضمن تاکید بر افزایش همکاری و تعامل موجود ،دو طرف به بررسی مسائل و مشکلات موجود پرداخته و راهکارهای لازم نیز ارائه شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000