مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری:

تحقق اهداف در صدور ضمانت نامه بانکی با شناسایی درست بازار هدف

مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری،از موفقیت مدیریت شعب استان در تحقق ۱۱۱ درصدی هدف صدور ضمانت نامه بانکی در مقطع پایان آذرماه ۱۳۹۹ خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

محسن ربانی یکتا ، مدیر شعب استان چهارمحال بختیاری، در مصاحبه ای با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا،گفت: کارکنان سخت کوش شعب استان با تلاش و پیگیری مستمر خود توانستند در سال جاری با صدور تعداد 144 فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 152،112 میلیون ریال ، موفق به تحقق 111 درصدی اهداف تعیین شده در مقطع پایان آذر ماه 1399 شده که این موفقیت و دستاورد ارزشمند را به همه کارکنان بانک مسکن استان تبریک می گوییم.

وی در ادامه عنوان کرد:از مجموع 12 شعبه استان 8 شعبه در مقطع پایان آذر 99 در بخش صدور ضمانت نامه بانکی در منطقه سبز ارزیابی عملکرد قرارگرفته اند که شعب سعدی شهرکرد ، اردل و طالقانی شهرکرد از لحاظ مبلغ ضمانت نامه های صادره 3 شعبه برتر استان بوده و شعب فرخشهر ، کاشانی شهرکرد، طالقانی شهرکرد و مرکزی شهرکرد در تعداد ضمانت نامه های صادره بهترین عملکرد را داشته اند.

مدیر شعب استان خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه استان چهارمحال و بختیاری جزء استانهای کم برخوردار می باشد،دستیابی کارکنان شعب به چنین موفقیتی نشان از تلاش،برنامه ریزی هوشمندانه و بازاریابی هدفمند دارد ، که این دستاورد بزرگ قابل تحسین است.

وی افزود تحلیل و بررسی صحیح بازار هدف در هر شهر از استان با توجه به فعالیت های اقتصادی آن شهر، کمک شایانی به شناسایی شرکتهای، پیمانکاران و صاحبان مشاغل در آن منطقه می کند و با یک برنامه ریزی هدفمند می توان خدمات بانک مسکن در حوزه صدور ضمانت نامه یا تسهیلات بانکی را به این افراد حقیقی یا حقوقی معرفی کرد.

در ادامه تهیه این گزارش ، نجفقلی پورسلیمان ، رئیس دایره امور اعتباری استان با تشریح و بیان چگونگی تحقق هدف در این بخش اظهار کرد، حسن همکاری شعب با برخی از دستگاه های اجرایی استان همچون: شهرداری ها ، بنیاد مسکن ، اداره تعاون ، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کار و تامین اجتماعی و اداره کل نوسازی مدارس منجر به تعامل دوطرفه بین این دستگاهها و بانک مسکن شده و این دستگاهها به پیمانکاران و شرکتها طرف قرارداد خود ، بانک مسکن را جهت انجام خدمات بانکی همچون صدور ضمانت نامه و تسهیلات پیشنهاد می دهند.

پورسلیمان در ادامه بر اهمیت هدف گذاری و رصد آمار عملکرد شعب در بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: مدیریت تلاش می کند به صورت هفتگی آمار ضمانت نامه و سایر شاخص های ارزیابی عملکرد اعتباری را در اختیار شعب بگذارد ، تا شعب بتوانند از روند عملکرد خود بهتر مطلع شوند.

وی با اشاره بر سیاست های مدیریت و شعب ، تسهیل فرآیند صدور ضمانت نامه بانکی برای مشتریان، ضمن رعایت اصول بهداشت اعتباری را از دیگر عوامل موثر در تحقق هدف در این بخش بیان کرد.

رئیس دایره امور اعتباری استان در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه کارکنان بانک ، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مستمر برنامه های از پیش تعیین شده در راستای تحقق اهداف، در پایان سال 1399 شاهد تحقق 100 درصدی هدف شعب در این بخش باشیم و همه شعب استان در منطقه سبز این ارزیابی قرار گیرند.

رئیس دایره امور اعتباری مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری آقای نجفقلی پورسلیمان رئیس دایره امور اعتباری مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری6008001/12/2021 10:17:01 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2021/01/202101107487824460_Thum.jpgمدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری مدیریت شعب چهارمحال و بختیاری
رئیس دایره امور اعتباری مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000