همزمان با سالگرد تاسیس بانک مسکن صورت گرفت:

انتشار۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده با نرخ ۱۸ درصد

رییس اداره کل خزانه و نقدینگی بانک مسکن از انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده با نرخ سود ۱۸ درصد همزمان با هشتاد و دومین سالگرد تاسیس بانک مسکن خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

محسن کریمی در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به اینکه بانک مسکن از تاریخ بیست و پنجم دیماه تا زمان تکمیل ظرفیت، در تمام شعب سراسر کشور نسبت به فروش اوراق گواهی سپرده با نرخ سود سالانه 18 درصد اقدام خواهد کرد،گفت: بر اساس مجوزهای اخذ شده از بانک مرکزی و برنامه ریزی های صورت گرفته، اداره کل نقدینگی و خزانه داری بانک طی 3 مرحله و مجموعاً تا سقف 30،000 میلیارد ریال، اوراق گواهی سپرده با نرخ سود سالانه 18 درصد منتشر خواهد کرد.

وی درباره ویژگی‌های اوراق توضیح داد: این اوراق با نام است و به صورت الکترونیکی در واحدهای یک میلیون ریالی منتشر می شود. دارای سررسید یکساله بوده، سود آن در مقاطع ماهانه پرداخت می گردد و معاف از مالیات خواهد بود. ضمن اینکه در صورت بازخرید قبل از سررسید، به صورت روز شمارنرخ سود سالانه ۱۰ درصد به دارنده اوراق پرداخت خواهد شد. کریمی افزود: به عبارت دیگر سود مناسب، ریسک پایین و قابلیت نقدشوندگی بالا، از مزایا و ویژگی های برجسته این اوراق است.

او در ادامه تاکید کرد: با توجه به جذابیت اوراق گواهی سپرده برای مشتریان، پیش بینی می شود تقاضای قابل توجهی برای خرید این اوراق وجود داشته باشد و مورد استقبال مشتریان واقع شود.

کریمی در پایان گفت: علاقمندان به خرید اوراق گواهی سپرده بانک مسکن می‌توانند به شعب بانک مسکن در سراسر کشور مراجعه نموده و از این سپرده گذاری مناسب بهره مند شوند. لازم به ذکر است محدودیتی در تعداد اوراق خریداری شده تا تکمیل ظرفیت تعیین شده در این مرحله وجود ندارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000