استان لرستان با اصحاب رسانه به مناسبت سالگرد تاسیس بانک ،نشست خبری برگزار کرد.

به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن در بیست و پنج دی ماه نشست خبری مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان با محوریت توضیح دو طرح ۸۲ و مهر اندیش برگزار شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن در بیست و پنج دی ماه ،نشست خبری مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان با موضوع دو طرح 82 و مهر اندیش در سالن کنفرانس این مدیریت با حضور مدیر شعب لرستان و اصحاب رسانه برگزار شد .

دهداری زاده مدیر شعب استان لرستان در این نشست ضمن تقدیر از پرسنل شعب بانک مسکن استان گفت: از کارکنان عزیز که در ایام کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی ،فضا و محیط امنی را هم برای محافظت خود و شهروندان ایجاد کرده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با تاکید براینکه مسکن یک کالای گرانبها در سبد خانوارها می باشد افزود: تامین و عدم تامین آن تبعاتی در مسائل اقتصادی و اجتماعی خانوار دارد که این موضوع وظیفه ما را سخت می کند وامیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم به نحو احسن انجام وظیفه کنیم.

مدیر شعب استان با بیان این مطلب که بانک مسکن بانک اقشار متوسط جامعه است، عنوان کرد: دو طرح چشمگیر خرید بدون سپرده و طرح مهر اندیش ،ویژه بخشودگی جرائم مطالبات تسهیلات غیر جاری در حمایت از بدهکاران خصوصا در ایام شیوع بیماری کرونا می باشد.

دهداری زاده بدون اشاره به جزییات طرح اقدام ملی مسکن در لرستان اضافه کرد: پنج هزارو ۹۲۲ متقاضی در راستای طرح اقدام ملی در لرستان برای دریافت واحد مسکونی ۱۳۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شعب بانک مسکن به حساب‌های خود واریز کرده‌اند.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان لرستان گفت: دو طرح چشمگیر خرید مسکن توام با اوراق و پنجاه درصد بدون سپرده با عنوان طرح 82 به مناسبت سالروز تاسیس بانک از بیست و پنجم دی ماه تا بیست و دوم بهمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و طرح مهر اندیش ویژه بخشودگی جرائم مطالبات تسهیلات در حمایت از بدهکاران خصوصا در ایام شیوع بیماری کرونا می باشد. مدیر شعب استان لرستان گفت: ۳۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب ۶ هزارو ۶۶۴ فقره پرونده به متقاضیان پرداخت شد.

مرتضی دهداری زاده روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: مبلغ ۱۹۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب ۹ هزارو ۹۵۱ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه به سیل زدگان استان پرداخت شده است.

وی گفت: ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نیز در قالب ۷۶۴ فقره و ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و درمان در قالب ۵۱۴ فقره به متقاضیان شعب بانک مسکن پرداخت شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000