دو طرح ویژه به مناسبت هشتاد و دومین سالروز تاسیس بانک مسکن

مدیرشعب بانک مسکن استان یزد به مناسبت هشتاد و دومین سالروز تاسیس بانک مسکن به معرفی دو خدمت ویژه این بانک پرداخت.
پایگاه خبری بانک مسکن

صیدنبی حیدریان مدیر شعب استان یزد در گفتگو با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: از ۲۵ دی ماه سال جاری به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن به صورت توام (بدون سپرده و اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن) در دستور کار شعب بانک قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بانک مسکن در بازه زمانی سالروز تاسیس بانک تا دهه مبارک فجر شرایط ویژه‌ای را جهت کمک به متقاضیان خرید مسکن ارائه می کند، اظهار داشت: این بانک با هدف کمک به خانه دارشدن اقشار مختلف جامعه و تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن و همچنین کاهش هزینه های اخذ تسهیلات، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را از ۲۵ دی ماه تا ۲۲ بهمن ماه در دستور کار قرار داده است.

حیدریان سقف تسهیلات مذکور در مرکز استان، برای خرید انفرادی 80 میلیون تومان و برای زوجین 160 میلیون تومان و در شهرستانهای استان برای خرید انفرادی 60 میلیون تومان و برای زوجین 120 میلیون تومان اعلام کرد. وی افزود: تمامی شعب بانک مسکن استان به متقاضیانی که در بازه زمانی این طرح درخواست بهره مندی از تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را دارند، تسهیلات موصوف را به صورت توام (بخشی از محل اعتبار داخلی بانک و بخشی از محل خرید اوراق مذکور) پرداخت می کنند.

حیدریان درباره چگونگی پرداخت این نوع تسهیلات توضیح داد: پرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده که از ۲۵دی ماه سال جاری به متقاضیان پرداخت می‌شود به نحوی است که ۵۰ درصد مبلغ تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و ۵۰ درصد مابقی از محل منابع بدون سپرده (مجموعا تا سقف های تسهیلات خرید مسکن اوراق گواهی حق تقدم )، پرداخت می شود. به این ترتیب متقاضیان فقط برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق هستند.

مدیرشعب استان یزد یکی دیگر از طرح‌هایی که به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن ارائه شده است را طرح مهراندیش نام برد. وی این طرح را برای حمایت از مشتریانی که با توجه به شرایط اقتصادی موجود و فراگیری بیماری کرونا دارای اقساط معوق هستند بیان کرد که در قالب طرح مهراندیش تا 20 اسفند ماه 99 در شعب بانک مسکن اجرایی است و مشتریان می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند .

صیدنبی حیدریان در تشریح این طرح گفت: مشتریان دارای اقساط معوق در صورت واریز نقدی هر میزان از مطالبات غیر جاری تسهیلات پرداختی اعم از مبادله‌ای ، مشارکتی و... 6 درصد خالص جرایم محاسبه شده به نسبت واریزی مورد بخشودگی قرار می‌‌گیرد.

حیدریان با اشاره به تنوع خدمات الکترونیک در بانک مسکن ، استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در شرایط کرونا را یکی از مهمترین اولویتهای بانک مسکن دانست و بیان داشت: مشتریان می توانند با پرداخت غیر حضوری اقساط خود از طریق درگاه های خدمات الکترونیک بانک مسکن مانند خود پرداز، اینترنت بانک و همراه بانک ، اقساط معوق خود را پرداخت کرده و از بخشودگی های تسهیلاتی که در طرح مهر اندیش پیش بینی شده بهره مند شوند .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000