عملکرد سالیانه شرکت ( واسپاری آباد مسکن ) بررسی شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت واسپاری آباد مسکن برای بررسی عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ با حضور حداکثری سهامداران، مدیران این شرکت و مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط‌ عمومی گروه مالی بانک مسکن مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت واسپاری آباد مسکن، به‌منظور بررسی عملکرد سال مالی منتهی به 99/6/31با حضور مصطفی ازگلی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، مدیران شرکت واسپاری آباد مسکن و جمعی از مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن، در محل ساختمان شرکت گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.
بر اساس این گزارش،اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در قالب فعالیت‌های عملیاتی، اقدامات توسعه بازار و محیط رقابتی، ‌‌بهبود فرآیند و مدیریت سرمایه انسانی از جمله رئوس محتوای گزارش ارائه شده شرکت واسپاری آباد مسکن در کنار ارائه صورت‌های مالی و گزارش حسابرسی این شرکت بوده است.
پس از استماع گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجمع و گزارش بازرس و حسابرس قانونی صورت‌های مالی‌شرکت برای سال منتهی به 31 شهریور ماه سال 1399 مورد تصویب قرار گرفت و تصمیماتی راجع به تقسیم سود، پاداش هیأت مدیره، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اتخاذ شد.
لازم به‌ذکر است که شرکت واسپاری آباد مسکن یکی از شرکت های تابعه گروه مالی بانک مسکن می‌باشد که به منظور بهره‌برداری بهینه از شرایط و زمینه های اقتصادی و با هدف کسب سود از طریق انجام معاملات مالی و تجاری متعارف در چارچوب قوانین و مقررات کشور اقدام به فعالیت می‌کند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000