ارائه محصولات و خدمات شرکت فناوری اطلاعات ناواکو

در دومین نمایشگاه هوشمند سازی شهری محصولات و خدمات شرکت فناوری اطلاعات ناواکو ارائه شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)‌، نهاد ریاست جمهوری (مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت)، سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های داخلی و بین‌المللی از تاریخ 5 الی 7 بهمن ماه سال 1399 با هدف توسعه بازار شهر هوشمند و بهبود کیفیت زندگی در شهرها برگزار شد.

شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به عنوان بازوی انفورماتیک بانک مسکن با همراهی بانک مسکن بعنوان یکی از متولیان اصلی بازار مسکن نیز با حضور فعال در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای و محصولات خود در این حوزه را به مسئولین و بازدیدکنندگان ارائه کرد. شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با توجه به گسترش مالی صنعت هوشمند سازی و نیز به مدد سابقه طولانی در ارائه خدمات انفورماتیک و پرداختی هم چون کیف پول پرنا ، کیوسک‌های بانکی و ... با هدف تسهیل و بهبود زندگی مردم این‌بار نیز با ارائه محصولات هوشمند همچون سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض (ETC) و سایت فروش محصولات ساختمانی(بازارگاه) سعی بر گسترش سهم بانک مسکن در این حوزه را دارد. سامانه پرداخت الکترونیک عوارض(ETC) یکی از سامانه‌های موفق و نام ‌آشنای کشوری بوده که با به‌کارگیری تکنولوژی‌های پلاک‌خوانی و (RFID) و همچنین بانک اطلاعاتی بانک مسکن، ثبت هزینه و پرداخت عوارض بین‌راهی را به صورت الکترونیک میسر می‌سازد. این سامانه بالاخص در این بازه زمانی تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی، ترافیک و کنترل بیماری کرونا در آزادراه‌های کشور دارد. شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با توجه به سابقه بلندمدت در این حوزه و به عنوان اولین مجری موفق این سامانه، آخرین دستاوردها و بهبود‌ عملکردها را در این حوزه برای علاقمندان و مسئولین نوسازی شهری ارائه کرد.

در قسمتی دیگر از نمایشگاه شرکت فناوری اطلاعات ناواکو برای اولین بار سامانه خرید و فروش محصولات ساختمانی خود را با رویکرد Market Place ارائه کرد. در این سامانه فعالان حوزه مسکن می‌توانند با حمایت‌های بانک مسکن به عنوان یکی از بزرگترین متولیان صنعت ساختمان‌ و مسکن، قادر به تهیه متنوع‌ترین محصولات ساختمانی با شرایط ویژه باشند. از دیگر ویژگی های این سامانه که در آینده ای نزدیک برای تمامی کاربران قابل دسترس خواهد بود، می‌توان به خرید اقساطی، باشگاه مشتریان، مدیریت جامع انبار و تنوع محصولات و ... اشاره کرد.

گفتنی است شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن می‌باشد که به عنوان بازوی انفورماتیک بانک مسکن در زمینه‌ی فناوری‌اطلاعات و ارائه خدمات تخصصی بانکداری در کلیه سطوح فعالیت گسترده دارد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000