بررسى راهکارهای تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در کردستان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه بررسی راهکارهای لازم برای تأمین منابع مالی لازم تملک اراضی برای ساخت مانده کمربندی غربی شهرستان مریوان بر تلاش برای اتمام این طرح عمرانی تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه بررسی راهکارهای لازم برای تأمین منابع مالی لازم تملک اراضی برای ساخت مانده کمربندی غربی شهرستان مریوان بر تلاش برای اتمام این طرح عمرانی تاکید کرد.

در این نشست همچنین تامین اراضی مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان های استان از طریق الحاق اراضی به محدوده شهرها از دیگر موارد دیگری است که مورد بررسی قرار گرفت.

فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، فروش املاک مازاد از جمله خانه های ارزان قیمت و خانه های سازمانی در تملک و به نام سازمان ملی زمین و مسکن را از موارد و راهکارهایی اعلام کرد که می توان از طریق آن اعتبارات لازم برای تامین زمین پروژه ها را به دست آورد.

در ادامه جلسه تعدادی از صنوف و تعاونی‌های سطح استان مشکلات خود را در رابطه با قراردادهای واگذاری اراضی و چالش های پیش آمده، با مدیران سازمان ملی در میان گذاشتند و خواستار حل مشکل شدند.

به گزارش سازمان ملى زمین و مسکن، گفتنی است این نشست با حضور فردین شاکری عضو هیات مدیره و مجید شارقی و غلامعباس نظرخانی از مدیران سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی و معاونین وی در استان کردستان برگزار شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000