سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن تدابیر ویژه شب عید و ایام نوروز را تشریح کرد

باجه عصر در شعب منتخب بانک مسکن

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن جزئیات تدابیر ویژه بانک برای ایام شب عید و همینطور ایام نوروز 1400 را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن با بیان اینکه در روزهای پایانی سال میزان مراجعه مردم به شعب بانک مسکن افزایش پیدا می کند و همچنین در روزهای تعطیلات عید نیز مشتریان بانک نیازمند دایر بودن شعب برای انجام امور ضروری خود هستند به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا اعلام کرد: این دو موضوع باعث شد بانک مسکن برای این ایام دو طرح راه اندازی باجه عصر و همچنین شعب کشیک را تصویب و آماده اجرایی کند.

فاضلیان در این باره افزود: در راستای ارایه خدمات مطلوب و بدون وقفه به مشتریان بانک مسکن، این دو خدمت جدید ارایه می شود.

عضو هیات مدیره بانک مسکن درباره ساز و کار در نظر گرفته شده برای راه اندازی باجه عصر گفت: مدیریت‌های شعب مناطق و استان‌ها با توجه به اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا (استانی) پیرامون وضعیت هر شهر استان و مقررات و ضوابط مترتب بر آن و همچنین در هماهنگی لازم با کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، می‌توانند نسبت به برقراری باجه عصر حداکثر به مدت 2 ساعت در روز (به جز روزهای پنج‌شنبه) اقدام کنند. این طرح در شعب مورد نظر (به صلاحدید مدیر شعب استان)، از تاریخ 16 اسفند سال 99 تا 28 خرداد همین اسفند ماه صورت می گیرد. ضمناً لازم است تا شعبه مستقل مرکزی تهران (با لحاظ و رعایت مفاد اطلاعیه‌های مراجع مذکور) نیز نسبت به برقراری باجه عصر مطابق شرایط فوق اقدام کند.

فاضلیان درباره طرح دوم بانک مسکن -شعبه کشیک- نیز گفت: بر اساس این طرح و به منظور برنامه‌ریزی جهت ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان و تأمین رضایت آنان در ایام تعطیلات نوروز و در صورت عادی بودن شرایط با توجه به اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا (استانی)، تعدادی از شعب بانک از ساعت 9 الی 12 روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ سوم و چهارم فروردین‌ماه سال 1400 به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.

علاوه بر شعبه مستقل مرکزی تهران، هر یک از مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق، لازم است نسبت به برقراری کشیک در یک الی 3 شعبه بنا به صلاحدید مدیر شعب استان یا منطقه اقدام کنند.

به گزارش هیبنا، در بخشنامه نحوه اجرای طرح شعب کشیک بانک مسکن تاکید شده است: در صورتی که مطابق آخرین ضوابط و مقررات ستاد ملی کرونا در هر استان، شعب تعیین شده برای کشیک به واسطه استقرار در شهر مشمولِ محدودیت ستاد ملی کرونا از برقراری کشیک و ارائه خدمت در ایام کشیک منع شوند، لازم است لیست شعب کشیک، مجدداً به‌روز‌رسانی و اعلام عمومی شود.

فاضلیان درباره اهمیت ارایه خدمات بانکی در ساعات اضافه (باجه عصر) روزهای پایانی سال و همچنین دایربودن شعب منتخب در بخشی از روزهای تعطیلات نوروز گفت: از آنجا که بانک مسکن طی سنوات گذشته در تامین مهمترین کالا و دارایی افراد یعنی مسکن نقش چشمگیر داشته است بخش زیادی از خانوارها بخاطر دریافت تسهیلات ساخت یا خرید مسکن، مشغول پرداخت اقساط ماهانه هستند. این افراد به طور حتم مراجعاتی به شعب بانک مسکن دارند حتی در روزهای تعطیل که نباید آنها را بی پاسخ گذاشت.

همچنین سازندگان مسکن نیز بخاطر دریافت تسهیلات ساخت، مشتریان اصلی این بانک به حساب می آیند.

اما نکته مهمتر، مقبولیت بانک مسکن نزد مشتریان است که باعث می شود دسته زیادی از شهروندان شعب بانک مسکن را اولویت خود در مقایسه با شعب دیگر بانک ها در نظر بگیرند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000