کمک بانک مسکن به زلزله زدگان سی سخت

در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، کارکنان و مشتریان بانک مسکن با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به یاری زلزله زدگان شتافتند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی احمدی، رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: کمک های کارکنان و مشتریان بانک مسکن طی روزهای گذشته به مناطق زلزله زده ارسال و در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.

مهدی احمدی همچنین یادآور شد: بانک مسکن در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود، تعداد 3 هزار تخته پتوی مسافرتی به عزیزان زلزله زده ای این شهر اهدا کرد.

وی افزود: در پی وقوع این زلزله خسارات زیادی به ساختمان های اداری و مسکونی ابنیه و تاسیسات همین‌طور طرح‌های تولیدی و کشاورزی مردم وارد شده است. سرمای بی سابقه منطقه همراه با بارش برف مشکلات مردم زلزله زده را شدیدتر کرده است.
این مقام مسوول اظهار داشت: در پی وقوع این زلزله ۸۰ درصد منازل مسکونی شهرستان زلزله زده دنا خسارت دیده اند. مجموعا 21 هزار نفر در شهرستان دچار آسیب جدی شده اند. 1200 واحد مسکونی 100درصد خسارت دیده اند.
براساس این گزارش، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند. مرکز لرزه‌نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده و کانون آن در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

یادآوری می شود شهر سی سخت یکی از مناطق گردشگری زیبا در استان کهگیلویه و بویراحمد است که همه ساله میزبان گردشگرانی از سراسر کشور و کشورهای خارجی می باشد. این شهر توریستی با چشم اندازی زیبا در دامنه دنا واقع شده است.

لازم به ذکر است دو شماره کارت هلال احمر: 6280231455555556 و بانک مسکن: 6280231522222222 به منظور دریافت کمک به هموطنان زلزله زده سی سخت در نظر گرفته شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000