تاکید مدیر شعب استان همدان در بازدید از طرح اقدام ملی نهاوند

موقعیت خوب جغرافیایی پروژه های اقدام ملی نهاوند برگ برنده این پروژه هاست

مدیر شعب استان همدان با هدف رصد مستمر روند پیشرفت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و بررسی مشکلات پیش روی آن از پروژه های شهرستان نهاوند بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگاراستانی پایگاه خبری بانک مسکن–هیبنا رسول مالمیر با اعلام این خبر اظهار داشت :برای 576 نفر از شهروندان شهرستان نهاوند افتتاح حساب صورت گرفته که صرفا 408 نفر برای برخورداری از طرح اقدام ملی نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند که تعدادی از آنها نیز بطور کامل به تعهد خود عمل نکرده و مبالغ کمتری به حساب واریز کرده اند و متاسفانه 167 نفر نیز هیچ اقدامی صورت نداده اند.

مالمیر با اشاره به موقعیت خوب جغرافیایی پروژه های اقدام ملی نهاوند اظهار داشت :این شهرستان در حال حاضر عملیات گود برداری دو پروژه 274 و 45 واحدی را آغاز نموده و با توجه به وجود زیر ساخت ها و خدمات شهری از جمله مراکز آموزشی،مسجد،درمانگاه ، پارک و ... انتظار می رود طرح های نهاوند سریعتر از سایر پروژه ها به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: قرارداد هر دو پروژه برای ثبت به دفتر خانه ارسال شده و تمامی اقدامات اولیه در بانک انجام شده است و به محض انعقاد قرارداد 10% از مبلغ تسهیلات به حساب پیمانکار طرح واریز خواهد شد که امیدواریم پس از رفع موانع در اسرع وقت اقدامات لازم در خصوص ثبت قرارداد در دفتر خانه انجام شود .

همچنین وی با تاکید بر لزوم پای کار بودن مشمولین،سازمان ها و دستگاه های مرتبط ،بیان داشت:تسریع در روند اجرای این طرح ها می تواند موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این شهرستان از یک سو و خانه دار شدن 319 خانواده نهاوندی از طرف دیگر شود.

مالمیر در پایان ضمن قدردانی از شهروندان نهاوندی که در موعد مقرر نسبت به واریز مراحل خود اقدام کرده و مقدمات آغاز عملیات اجرایی پروژه های را فراهم آورده اند،از متقاضیان خواست با توجه به ازدحام مشتریان در دو شعبه مرکزی و 17 شهریور نهاوند در صورت اعلام واریز مراحل بعدی ،به منظور قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامتی آحاد جامعه، از مراجعه حضوری به شعب خودداری کرده و با استفاده از ابزارهای الکترونیکی و بانکداری مجازی نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام کنند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000