روابط عمومی مدیریت همدان خبرداد:

قدردانی هیات بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی از عملکرد بانک مسکن

حجت الاسلام شاکری مسوول گروه بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استانداری همدان،از عملکرد بانک مسکن در حوزه های مختلف تشکر و قدردانی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا،در جلسه ازریابی عملکرد فعالیتهای صورت گرفته توسط مدیریت شعب استان همدان طی سال 1399 ،که به میزبانی بانک مسکن برگزار شد؛رسول مالمیرمدیر استان همدان، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان ،گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در چهار حوزه صیانت از حقوق شهروندی،امر به معروف و نهی از منکر،ترویج فرهنگ نماز و عفاف و حجاب همراه با مستندات ارائه کرد .

وی اقدامات ارزشمند بانک مسکن را حاصل انسجام و همدلی تمامی اعضاء شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک دانست و از تمامی همکاران بویژه معاونین اجرایی ،مالی و فناوری و رئیس حوزه حراست بواسطه حضور فعال در مراسم و برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.

شاکری ،رئیس گروه بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استانداری نیز با ابراز خشنودی از اقدامات فرهنگی و مذهبی صورت گرفته توسط بانک مسکن گفت :بانک سازمانی اقتصادی بوده و دارای ماهیت پولی و مالی می باشد لیکن اطلاع رسانی فعالیت های خوب صورت گرفته توسط بانک در حوزه های مختلف مذهبی و فرهنگی به آحاد جامعه،به مردم و مشتریان این پیام را می دهد که بانک مسکن به وظیفه خود در قبال جنبه های اجتماعی و معنوی همکاران و سازمان خود نیز به خوبی عمل کرده که این امر شایسته قدردانی است.

وی بانک مسکن را مجموعه ای خوب و مردمی عنوان کرد و اظهار داشت:کمترین شکایت از سوی شهروند از رضایت بالای مردم از بانک مسکن حکایت دارد.وی ضمن قدردانی مجدد از عملکرد مطلوب بانک مسکن در سالجاری، ابراز امیدواری کرد که در سالهای آتی نیز شاهد اقدامات ارزنده تر بانک مسکن در تمامی حوزه ها باشیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000