تقدیر استاندار قزوین از مشارکت بانک مسکن در تهیه تبلت جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند

مراسم اهدای ۳۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند استان قزوین در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با حضور مسوولان استان برگزار شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،در این مراسم هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین ضمن تشکر از بانک مسکن و مدیران ارشد این بانک در مشارکت در تهیه این تبلتها و توجه خاص به حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: این سنت و رسم پسندیده هم ثواب دنیوی دارد و هم خیر و مغفرت اخروی برای این مجموعه به همراه خواهد داشت.

وی همچنین افزود:انشاالله با در اختیار قرار دادن این ابزارهای کمک آموزشی، دانش آموزانی تربیت و آموزش داده شوند که روزی باعث افتخار ایران اسلامی و سربلندی شما و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت کشور عزیز و اسلامی ایران باشند.

سید اصغر حسینی مدیرشعب بانک مسکن استان قزوین نیز در این مراسم یکی از مهمترین دستاوردهای بانک مسکن، در سال های اخیررا مشارکت در طرح های مسوولیت اجتماعی بیان کرد و اظهارداشت : بانک مسکن در کنار وظایف اصلی خود در خدمت دهی مالی به جامعه، سیاست های مهم مسوولیت های اجتماعی را نیز در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به ماهیت و رسالت بانک و همچنین فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: بانک مسکن در حوزه مسئولیت اجتماعی با کمک و همراهی سپرده گذاران بخش قرض الحسنه و کمک همکاران بانک مسکن منابعی را در جهت مصارف امور فرهنگی و مدرسه سازی اختصاص می دهد و تاکنون 24مدرسه در استانهای مختلف به بهره برداری رسیده است.

حسینی تاکید کرد ، بانک مسکن برنامه های خود را در جهت آزادی زندانیان جرایم نقدی و حمایت از زلزله زدگان و سیل زدگان تداوم خواهد داد و از سوی دیگر، بانک مسکن سعی کرده در دیگر حوزه های مسوولیت اجتماعی، در قالب کمپین های آموزش و فرهنگ سازی مصرف آب، کمپین استفاده و ترویج ماسک و رعایت بهداشت عمومی و ... از ظرفیت های خود استفاده کند، تا گامی موثر در جهت افزایش آگاهی عمومی مردم بردارد.

مدیرشعب بانک مسکن استان قزوین ابراز امیدواری کرد که با حمایت همه مسئولان ، بانک مسکن با قوت بیشتری در ایفای رسالت اجتماعی خود بتواند موفق عمل کند.

درپایان این مراسم با اهدای لوح از مشارکت بانک مسکن در تهیه این تبلتها قدردانی شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000