گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ مدیریت شعب خراسان جنوبی

محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب استان خراسان جنوبی ،به ضرورت رعایت هر چه بیشتر اصل مشتری مداری در دوران شیوع کرونا تاکید کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،بوستان افروز ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای هموطنان در شرایط خاص و ویژه شیوع بیماری کرونا بیان داشت : امروزه مشتری محوری یک فرهنگ است و فراتر از شعارها یا رویه های ساده ، ارائه خدمات مشتری مدار در بانک یکی از مهم ترین روش ها برای وفادارسازی مشتریان محسوب می شود که ضرورت توجه به آن و شناخت نیازهای مشتریان در دوره شیوع کرونا به منظور صیانت از سلامت و تامین رضایت خاطر آن ها از اهمیت دوچندانی برخوردار است .

وی افزود: سیستم های مشتری مدار از لحاظ بازگشت سرمایه ، سود خدمات ، کاهش هزینه‌ها ، کاهش مشتری گریزی ، کاهش شکایات وتبدیل مشتریان موقت به دائمی در وضعیت بهتری هستند و باید تلاش کنیم با بهره گیری از فناوری های نوین ، آموزش های مستمر و ترویج روحیه مشتری مداری این اصل را به مهم ترین مزیت رقابتی بانک مسکن تبدیل کنیم .

مدیرشعب خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت جذب سپرده های ارزان قیمت و وصول مطالبات معوق گفت : امیدوارم با همت و تلاش تمامی کارکنان شعب در مسیر تحقق اهداف ، با برنامه ریزی عملیاتی و رعایت اصل مشتری مداری روند رشد تداوم یابد و به زودی شاهد دستاوردهای چشمگیری برای بانک مسکن باشیم .

بوستان افروز در تشریح وضعیت طرح اقدام ملی و آمار تسهیلات اعطایی در خراسان جنوبی گفت ؛ در سال 99 از 662 پروژه معرفی شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سامانه اقدام ملی ، 614 پروژه گروه ساخت در وضعیت تعیین شعبه است و 43 پروژه گروه ساخت در وضعیت ارسال درخواست تسهیلات به شعبه عامل و 2 پروژه گروه ساخت در انتظار بررسی مدارک جهت دریافت تهسیلات مشارکت مدنی و 3 پروژه بنیاد مسکن ساز به شرح 88 واحدی فردوس ، پروژه 56 واحدی طبس و پروژه 187 واحدی شهدای باقریه بیرجند در وضعیت انعقاد قرارداد هستند .

در بحث تسهیلات اعطایی مدیریت شعب استان 937 فقره تسهیلات به مبلغ 1.038.405 میلیون ریال در قالب مشارکت مدنی ؛ 382 فقره تسهیلات به مبلغ 313.502 میلیون ریال در قالب خرید ، 769 فقره تسهیلات به مبلغ 362.492 میلیون ریال در سرفصل قرض الحسنه و 1008 فقره تسهیلات به مبلغ 234.310 میلیون ریال در قالب جعاله و تعداد 1118 فقره تسهیلات طی مبلغ 542.861 میلیون ریال نیز از محل اوراق گواهی حق تقدم به هموطنان و متقاضیان ارجمند پرداخت شده است. وی افزود در سال پیش رو تلاش داریم با بهره گیری هدفمند از پویش استانی چگونه صاحب خانه شویم که در انتهای سال گذشته شروع شد ضمن معرفی خدمات مطلوب ، مشتریان موجود را دائمی و وفادار کنیم .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000