رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از همکاری ومساعدت بانک مسکن تقدیر کرد

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعطا ءلوح تقدیر از مدیر وکارکنان مدیریت کرمان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)قدردانی کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا، در این مراسم که با حضور دکتر یحیی صادقی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره)استان صورت گرفت ،لوح تقدیری با امضای سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد کل کشور به مدیر استان کرمان اعطا و از اقدامات وتلاش های ارزنده بانک مسکن در حمایت از مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره )تقدیر شد.

وی نقش آفرینی بانک مسکن در گسترش اشتغال پایدار وتوسعه چرخه اقتصادی کشور را ستودنی عنوان کرد وگفت :پرداخت تسهیلات اشتغالزایی زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می کند وتا حدود زیادی مشکلات اقتصادی آنان با پرداخت همین تسهیلات برطرف می شود .

وی افزود: دستگیری از نیازمندان علاوه بر رضایت پروردگار منشاءخیر وبرکت در زندگی شخصی وکاری همه ما خواهد بود .

محمد غفوریان مدیر شعب استان نیز با اشاره به رسالت اصلی بانک مسکن که تامین سرپناه برای اقشار مختلف جامعه است ؛اظهار داشت : بانک مسکن علاوه بر عمل به این رسالت در راستای امور خیرخواهانه وخداپسندانه نیز اقداماتی رادر دستور کار قرار داده است .

مدیر شعب استان ساخت مدرسه در مناطق محروم ،پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان ،تسهیلات خود اشتغالی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ،بهزیستی واقشار خاص و مشارکت در سایر امور خیر خواهانه را از جمله فعالیت های بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی برشمرد .

وی گفت : در سال گذشته در استان تعداد 327فقره تسهیلات به مبلغ 135میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)،بهزیستی و ایثارگران پرداخت شده است .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000