مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند خبر داد

پرونده مسکن مهر پرند امسال بسته می شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه بزودی برای قراردادهای مشارکت مدنی و پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی با بانک مسکن قرارداد منعقد می شود، گفت: پرونده پروژه مسکن مهر پرند امسال بسته خواهد شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، هفته گذشته محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن به همراه محمد حسن علمداری عضو هیأت مدیره بانک مسکن با حضور در شرکت عمران شهر جدید پرند در جریان آخرین وضعیت تامین مالی پروژه های مسکونی و همچنین پروژه های اقدام ملی مسکن قرار گرفت.

محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در پاسخ به این پرسش که هفته گذشته مسولان ارشد بانک مسکن از شهر جدید پرند بازدید کردند آیا این بازدید تاثیری در تسریع پرداخت تسهیلات داشت؟ گفت: خوشبختانه این بازدید باعث تسریع اعطای تسهیلات به پروژه ها شد. چرا که برای دریافت تسهیلات بزودی قراردادهای مشارکت مدنی با بانک مسکن بسته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برای پروژه مسکن ملی تاکنون از آورده متقاضیان استفاده می کردیم اما اکنون با تمهیدات مناسب بانک مسکن برای دریافت تسهیلات۱۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی در حال بستن قرارداد مشارکت مدنی با بانک مسکن هستیم ادامه داد: قطعا این قراردادها برای تمام پروژه ها مفید و موثر خواهد بود و حتی برای پروژه مسکن مهر نیز مفید خواهد بود.

مدیر عامل شهر جدید پرند با بیان اینکه این شهر جدید برای پذیرش جمعیت ۷۵۰ هزار نفری طراحی شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی به راه های اصلی، ریل باس و مترو آینده روشنی دارد تاکید کرد: در حال حاضر برای ۵۸۰۰ متقاضی مسکن ملی اقدامات لازم انجام شده است و بطور میانگین این پروژه ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وطن خواهی در پاسخ به این پرسش که سهمیه شهر جدید پرند در مسکن ملی چقدر است؟ گفت: سهمیه شهر جدید پرند در پروژه مسکن ملی ۲۵ هزار واحد مسکونی است بنابراین آنهایی که شروط چهارگانه را رعایت کرده اند حدود ۷ هزار نفر بودند.

وی افزود: طبق قانون و بخشنامه های صادر شده حدود ۳۸۰۰ متقاضی مسکن ملی دو بار آورده خود را واریز کرده اند یعنی حدود ۷۰ درصد این افراد ۸۰ میلیون تومان برای مسکن ملی واریزی داشته اند.

مدیر عامل شهر جدید پرند در پاسخ به این پرسش که آیا مسکن مهر در سال جاری در شهر جدید پرند به بهره برداری کامل می رسد؟ گفت: سر جمع همکاری بانک مسکن برای پروژه مسکن مهر مناسب و مفید بوده است اما به هر حال بنا به دلایل مختلفی پروژه مسکن مهر در این شهر به اتمام نرسید.
وی ادامه داد: حدود ۶۲۰۰ واحد مسکن مهر هنوز به بهره برداری نرسیده است اما مطمئنا با همکاری و همراهی بانک مسکن و امضای قرارداد برای دریافت تسهیلات به طور قطع امسال پرونده مسکن مهر در این شهر بسته خواهد شد.
وطن خواهی با قدردانی از بانک مسکن برای همراهی در تامین مالی پروژه ها تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا تسهیلات دریافتی در جای خود هزینه شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000