ایرج نیک بنیاد-مدیر شعب منطقه غرب تهران-خبر داد:

تامین مالی ۱۶۰ر۱ واحد طرح اقدام ملی در مدیریت منطقه غرب تهران

ایرج نیک بنیاد-مدیر شعب منطقه غرب تهران- از تامین مالی ۱۶۰ر۱ واحد طرح اقدام ملی مسکن در مدیریت منطقه غرب تهران خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ایرج نیک بنیاد-مدیر منطقه غرب تهران- در ارایه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن در این منطقه ، با اعلام این خبر، افزود: سهم مدیریت منطقه غرب تهران از طرح اقدام ملی مسکن، 410ر7 واحد بوده که تاکنون 160ر1 واحد آن در قالب 4 قرارداد منعقد و تامین مالی شده است.

ایرج نیک بنیاد درخصوص اهمیت طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: این طرح، با هدف بسترسازی و فراهم آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان، در کل کشور در حال اجرا می باشد و با توجه به نقش مهمی که در تعادل عرضه و تقاضای بخش مسکن دارد، روند اجرای آن با حساسیت ویژه ای در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و نهادهای متولی قرار گرفته است.

مدیر منطقه غرب تهران در رابطه با اقدامات این مدیریت در تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان طرح اقدام ملی مسکن، بیان کرد: معرفی شدگان در قالب 35 پروژه در شعب پرند، تهرانسر، چهارراه صدف تهرانسر، شهرک راه آهن، مرکزی شهریار، مرکزی رباط کریم، شهرک واوان و مرکزی اندیشه تقسیم بندی شدند.

وی افزود: در ادامه، اطلاع رسانی های لازم به معرفی شدگان به منظور تکمیل پرونده انجام شد و با تلاش و همت همکارانم در دایره امور اعتباری منطقه و شعب اجرایی، انعقاد قرارداد 160ر1 واحد در سه شعبه پرند، تهرانسر و چهارراه صدف تهرانسر انجام شد .

نیک بنیاد با اشاره به اینکه، مابقی پروژه های معرفی شده به این مدیریت، در مرحله اطلاع رسانی و تکمیل مدارک می باشند، ابراز امیدواری کرد با اعمال برنامه ریزی و پیگیری های مجدانه در منطقه، نهایت تلاش خود را در تسریع در تعیین تکلیف تمامی پروژه ها به کار خواهیم بست.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000