اهداء بسته های آموزشی و لوازم التحریر

مدیریت شعب استان گلستان در ادامه روند کمک و امداد رسانی به مردم آسیب دیده از سیل ویرانگر اخیر، اقدام به تهیه و توزیع بسته های آموزشی و لوازم التحریر در بین دانش آموزان این مناطق نمود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا: محمد غفوریان مدیرشعب گلستان همراه با جمعی از مسوولان و کارکنان این مدیریت و شعبه آق قلا با حضور در دبیرستان نبی اکرم (ص) شهرستان آق قلا، طی مراسمی اقدام به توزیع 300 بسته آموزشی و لوازم التحریر در میان 300 دانش آموز دوره دوم متوسطه این دبیرستان که خانواده ها و منازل آنها در حادثه سیل اخیر دچار آسیب شده است، نمودند.

در این مراسم غفوریان مدیر شعب استان، طی سخنانی در جمع دانش آموزان و با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم، گفت : سال 98 در استان گلستان با حادثه ویرانگر سیل آغاز و در ادامه اقصی نقاط کشور را دربرگرفت و خسارت ها و لطمات جبران ناپذیری به استان و خانواده ها وارد شد. وی ابراز امیدواری کرد تا با تلاش و همت جمعی کلیه نهادها و سازمان های امدادرسانی و نیز همکاری و مشارکت مردم همیشه در صحنه ، خرابی ها هر چه سریعتر به آبادانی تبدیل شود.

غفوریان افزود؛ قطعاً همدلی، همدردی و همراهی آحاد مردم ایران اسلامی همراه با وجود نیروهای خدمتگزار که همراه بودند دوباره شور امید و زندگی را در میان مردم آسیب دیده از سیل، ساری و جاری خواهد کرد. مدیر شعب استان ادامه داد؛ در این حادثه ناگوار هر کس نقش و سهم خودش را اداء نمود و در این میان بانک مسکن نیز سهم خود را در این عرصه به بهترین شکل ممکن با اعطاء تسهیلات برای ساخت و ساز مسکن و آبادانی خرابی های ناشی از سیل ویرانگر ایفاء می نماید.

وی با بیان این مطلب گفت؛ از همان روزهای آغازین حادثه وقوع سیل ،حساسیت کار در بانک مسکن به گونه ای پیگیری شد که مدیران عالی بانک با حضور در استان، از مناطق سیل زده و نقاط آسیب دیده بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ناشی از این حادثه قرار گرفتند. محمد غفوریان تصریح کرد؛ اگر امروز اینجا هستیم در واقع این حضور بهانه ای است برای اینکه این نوید را به شما دهیم که ما در کنار شما و حامی شما هستیم تا با توکل به خداوند متعال، ویرانی ها تبدیل به آبادانی شود و خاطره تلخ این سیل ویرانگر به فراموشی سپرده شود. مدیر شعب گلستان اظهار داشت؛ حجم سیل و تألم و رنج خانواده ها برکسی پوشیده نیست اما شما نوجوانان و جوانان عزیز یک رسالت و وظیفه بزرگ تری دارید و اینکه شما باید با استفاده از نیروی جوانی خود، شادی و امید به زندگی و طراوت را به کانون خانواده های خود بازگردانید و آینده خود را در پناه خداوند مهربان، محکم تر و مصمم تر بسازید، چراکه آینده ایران اسلامی و این مرز و بوم به دستان توانمند شما ساخته خواهد شد.

گفتنی است، در ادامه این مراسم بسته های آموزشی و لوازم التحریر تهیه شده ، توسط مدیر شعب استان و مسوولان بانک مسکن در میان دانش آموزان توزیع و به نحو شایسته به ایشان اهدا شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000